IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Най-луксозната Lada е готова за пътя

Vesta Signature ще вози представителството на Самарската област в Москва (Видео)

11:26 | 10.08.16 г. 8
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	Снимки: АвтоВАЗ</p>

Снимки: АвтоВАЗ

Анонсираният преди няколко месеца топ модел Lada Vesta Signature е напълно готов, като 10 екземпляра вече обслужват представителството на Самарската област в Москва. Държавните служители ще трябва да изпробват машината и да я оценят, като от това ще зависи бъдещето на модела.

С новата Vesta Signature руската автомобилна компания се надява да конкурира успешно доказаните бизнес седани на европейските, азиатски и американски марки. Моделът е замислен като луксозна, но и практична алтернатива на стандартния модел, което го превръща в подходящо решение и за таксиметровите компании, разкрива ръководството на АвтоВАЗ в интервю за фирмения канал VAZ TV.

Vesta Signature е напълно готова за поточната линия, като качването ѝ на конвейера зависи от оценката на служителите на представителството на Самарската област в Москва, които ще изпробват флотилия от 10 автомобила в продължение на няколко месеца.
Най-луксозната Lada излезе на пътя
Както разкрива главният дизайнер на АвтоВАЗ Стив Матин, който пристигна в руската компания след успешна кариера във Volvo и Mercedes, новата версия на Vesta е не просто луксозна, но и практична и изискана.

Моделът представлява удължена с 250 мм модификация на стандартната Vesta. Благодарение на това в салона има с 200 мм повече свободно пространство за краката на возещите се отзад пасажери, както и допълнително пространство в областта на главите.

Задните две места са разделени от масивна конзола, а сред екстрите на борда присъстват кожен салон, двузонов климатик, вградена в покрива антена, отваряща се с бутон в купето капачка на резервоара, модернизирана система за измиване на предния прозорец, инфо-развлекателна система и др.

Задвижването е поверено на 1,8-литров мотор със 122 к.с. и роботизирана трансмисия с 2 съединителя, които предават въртящия момент към предните колела.

Видео и още снимки - в Automedia.bg

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 00:46 | 10.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

7
rate up comment 1 rate down comment 2
Батко
преди 7 години
Тия пейки отзад незнам колко са удобни така като гледам.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
6
rate up comment 1 rate down comment 1
Батко
преди 7 години
Тия пейки отзад незнам колко са удобни така като гледам.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
5
rate up comment 4 rate down comment 6
Sakamano
преди 7 години
Руското "Рено" изглежда прилично. А за изпълнението - зависи на колко водки ще бъдат Серьогите и Наташките, които ще го сглобяват.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
4
rate up comment 8 rate down comment 6
Илко
преди 7 години
Красива, за разлика от западналите
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
3
rate up comment 6 rate down comment 4
misanthrope
преди 7 години
В тази връзка се зачудих колко години гаранция дава
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
2
rate up comment 9 rate down comment 5
misanthrope
преди 7 години
Изглежда като фейс лифт на Дачия.Иначе 122 коня не са зле. А проблема на руското автомобилостроене винаги е бил този - дори да направят нещо прилично, докато му умуват и го тестват, докато му организират производството, то е вече безнадеждно остаряло.Иначе като дизайн и характеристики за времето си, Москвич 2141 и Лада Спутник/Самара бяха доста по-конкурентни от тоя смех, но... от момента в който четяхме за тях, до момента в който тръгнаха по пътищата минаха 5 години, през които запада вече ехеееее ..
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
1
rate up comment 8 rate down comment 6
Императорът
преди 7 години
Секси е.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още