Анонсираният преди няколко месеца топ модел Lada Vesta Signature е напълно готов, като 10 екземпляра вече обслужват представителството на Самарската област в Москва. Държавните служители ще трябва да изпробват машината и да я оценят, като от това ще зависи бъдещето на модела.
С новата Vesta Signature руската автомобилна компания се надява да конкурира успешно доказаните бизнес седани на европейските, азиатски и американски марки. Моделът е замислен като луксозна, но и практична алтернатива на стандартния модел, което го превръща в подходящо решение и за таксиметровите компании, разкрива ръководството на АвтоВАЗ в интервю за фирмения канал VAZ TV.
Vesta Signature е напълно готова за поточната линия, като качването ѝ на конвейера зависи от оценката на служителите на представителството на Самарската област в Москва, които ще изпробват флотилия от 10 автомобила в продължение на няколко месеца.
Както разкрива главният дизайнер на АвтоВАЗ Стив Матин, който пристигна в руската компания след успешна кариера във Volvo и Mercedes, новата версия на Vesta е не просто луксозна, но и практична и изискана.
Моделът представлява удължена с 250 мм модификация на стандартната Vesta. Благодарение на това в салона има с 200 мм повече свободно пространство за краката на возещите се отзад пасажери, както и допълнително пространство в областта на главите.
Задните две места са разделени от масивна конзола, а сред екстрите на борда присъстват кожен салон, двузонов климатик, вградена в покрива антена, отваряща се с бутон в купето капачка на резервоара, модернизирана система за измиване на предния прозорец, инфо-развлекателна система и др.
Задвижването е поверено на 1,8-литров мотор със 122 к.с. и роботизирана трансмисия с 2 съединителя, които предават въртящия момент към предните колела.
Видео и още снимки - в Automedia.bg
Най-луксозната Lada е готова за пътя
Vesta Signature ще вози представителството на Самарската област в Москва (Видео)
11:26 | 10.08.16 г. 8Снимки: АвтоВАЗ
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
-
Японската централна банка запази ултраниските лихвени проценти
-
САЩ, Великобритания и Канада налагат още санкции срещу Иран
-
Русия щурмува фронтовата линия в Украйна преди идването на помощта
-
Тампере иска да привлече български IT кадри и стартъпи с нова кампания
-
Тръмп проспа гласуването на американската помощ за Украйна
-
Данните за икономиката на САЩ заляха със студена вода инвеститорите на Wall Street
-
Л. Хампарцумян: Икономическите последствия от влизане на България в еврозоната са изконсумирани
-
Сделките с недвижими имоти в Европа спадат до най-ниското си ниво от 13 години насам
-
Цената на газа в България отбелязва един от най-резките спадове в ЕС в края на 2023 г.
-
„Аурубис“ разширява производството си край София с инвестиция за 800 млн. лева
-
Ще разгадаят ли учените „Божията частица“ в експериментите да разберат Вселената
-
Данните за икономиката на САЩ заляха със студена вода инвеститорите на Wall Street
Специални проекти виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Японската централна банка запази ултраниските лихвени проценти
-
Данните за икономиката на САЩ заляха със студена вода инвеститорите на Wall Street
-
Експерт: Всички фактори в момента подкрепят поскъпването на златото
1 -
Централната банка на Арженина понижи основния лихвен процент до 60%
-
„ЕЛАНА Фонд за земеделска земя“ разпределя 100% от преобразуваната печалба за 2023 г. като дивидент
-
Данните за икономиката на САЩ помрачиха настроенията на борсите в Европа
преди 7 години Тия пейки отзад незнам колко са удобни така като гледам. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години Тия пейки отзад незнам колко са удобни така като гледам. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години Руското "Рено" изглежда прилично. А за изпълнението - зависи на колко водки ще бъдат Серьогите и Наташките, които ще го сглобяват. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години Красива, за разлика от западналите отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години В тази връзка се зачудих колко години гаранция дава отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години Изглежда като фейс лифт на Дачия.Иначе 122 коня не са зле. А проблема на руското автомобилостроене винаги е бил този - дори да направят нещо прилично, докато му умуват и го тестват, докато му организират производството, то е вече безнадеждно остаряло.Иначе като дизайн и характеристики за времето си, Москвич 2141 и Лада Спутник/Самара бяха доста по-конкурентни от тоя смех, но... от момента в който четяхме за тях, до момента в който тръгнаха по пътищата минаха 5 години, през които запада вече ехеееее .. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години Секси е. отговор Сигнализирай за неуместен коментар