Макар че вече е завладяла голяма част от покупките на американците, Amazon все още не се решава да навлезе в недвижимите имоти, съобщава Wall Street Journal.
Миналата седмица гигантът в търговията на дребно обяви, че ще си партнира с най-голямата компания за продажба на жилищни имоти в САЩ, Realogy Holdings, като препоръчва мотивирани потребители на платформата на Amazon на брокери на недвижими имоти от подразделения на Realogy като Coldwell Banker и Century 21.
Но въпреки някои преувеличени съобщения в медиите, Amazon не навлиза в недвижимите имоти, още по-малко смята да се превърне в конкурент на имотни компании като Zillow Group и Redfin .
Въз основа на партньорството препоръчваните чрез програмата TurnKey купувачи на жилища могат да кандидатстват за безплатни уреди за дома и услуги на стойност 5 хил. долара в Amazon.
За Realogy, предлагаща предимно традиционни брокерски услуги, партньорството предоставя достъп до огромната клиентска база на Amazon, която й е особено необходима. Realogy, която преди време имаше пазарна капитализация от 7 млрд. долара, загуби над три четвърти от пазарната си стойност само през миналата година.
Компании, които все повече залагат на технологиите, като Zillow, започнаха да разчупват традиционния модел на агенциите за недвижими имоти с онлайн услуги като iBuying,която предлага бързо и лесно закупуване на жилище с помощта на алгоритми. Новината повиши цената на акциите на Realogy с над 19% по време на търговията миналия вторник.
Amazon и преди се е приближавала до сектора на недвижимите имоти. Преди две години компанията добави Hire a Realtor страница под раздела си за домашни и бизнес услуги, която обаче бързо беше премахната.
Говорител на Amazon потвърди, че партньорството по програмата TurnKey не означава навлизане в недвижимите имоти, а свързване на новите купувачи на жилища с умни продукти и услуги за дома, които Amazon може да предостави. По данни на eMarketer миналата година близо половината от всички търсения за продукти в интернет са идвали от Amazon, докато през 2015 г. лъвският пай принадлежеше на Google.
Въпреки преднината eMarketer съобщи, че купувачите са се нуждаели от шест дни повече, за да се сдобият със стоки от Amazon, отколкото от Google, което означава, че потребителите използват Amazon като първа спирка, но се насочват към търсене в Google, когато вече знаят какво искат. Партньорството по програмата TurnKey може да помогне за промяна на тази динамика, като изпрати продукти на Amazon като Alexa в домовете, за да задоволяват мигновено нуждите на собственици на жилища.


Въпреки митата: 93% е ръстът на китайските електромобили в ЕС
Да спасим Станислав баща, съпруг, син и приятел!
29 пияни или дрогирани водачи спипа КАТ за ден
Варненският окръжен съд прие последните за 2025 г. стажант-юристи
Протестиращите в подкрепа на Коцев с приз от Българския хелзинкски комитет
Уесли Кларк: Русия просто трябва да спре да се бие
Уесли Кларк: Случаят с танкера засилва натиска над Мадуро
Уесли Кларк смята, че дните на Мадуро са преброени
До 2026 година космическите отпадъци ще унищожат напредъка за парниковите газове
Тръмп ги помилва за "6 януари". Сега те искат милиони долари
Войната срещу автомобила: 20 непознати факта
Volkswagen Group се отърва от легендарно дизайнерско студио
Пет култови кросоувъра от началото на века, които си заслужават
Самолет кацна върху автомобил на магистрала
Европа се опита да спре китайците, но в крайна сметка им помогна
Роузи Хънтингтън-Уайтли става моден директор на луксозен бранд
Защо иракските кюрди се нуждаят от противовъздушна отбрана
Крис Прат и Катрин Шварценегер се запознали в църква
Тайната на 41-годишния брак на Сигорни Уийвър с мъжа, за когото се омъжва след 3-месечна бурна връзка