IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Twitter става първата социална медия, която разрешава реклами на канабис в САЩ

21 щати вече са разрешили продажбата на тревата за развлечение при определени условия

11:57 | 16.02.23 г.
Автор - снимка
Създател
Снимка: Andre Malerba/Bloomberg
Снимка: Andre Malerba/Bloomberg

В сряда Twitter стана първата социална медия, която позволи на компаниите за канабис да предлагат своите марки и продукти в САЩ. 

По-рано компанията разрешаваше рекламирането само на продукти за локално приложение на продукти, получени от коноп, докато други социални медийни платформи, включително Facebook, Instagram и TikTok, следват „политика на забрана за рекламиране на канабис", тъй като тревата остава незаконна на федерално ниво.

Все повече щати в САЩ обаче се стремят към разрешаване на продажбата на канабис за развлечение, като 21 от тях вече са го направили, предава Ройтерс. 

Twitter заяви, че ще разреши на компаниите за канабис да рекламират, стига да имат подходящ лиценз, да са преминали през процеса на одобрение, да са насочени само към юрисдикции, в които имат лиценз за дейност, и най-важното – рекламите да не са насочени към хора под 21 години.

„Това е доста голяма победа за търговците на легален канабис", заяви компанията Cresco Labs, която търгува с канабис и медицинска марихуана в няколко щата.

Повечето компании за марихуана бързо приеха промените, предложени от Twitter. Trulieve Cannabis Corp вече стартира рекламна кампания в платформата в няколко щата в сряда. 

„Тази промяна е доказателство за нарастващото приемане на канабиса като основна уелнес категория и се надяваме, че тя ще послужи като катализатор за други платформи за социални медии да последват примера ѝ", казва Кейт Линч от Curaleaf, най-голямата компания за канабис, работеща в САЩ. Магазин на Curaleaf, най-голямата компания за канабис, работеща в САЩ. Снимка: Bloomberg Магазин на Curaleaf, най-голямата компания за канабис, работеща в САЩ. Снимка: Bloomberg

След като се радваше на рязък ръст на продажбите в ранните етапи на пандемията, американската индустрия за канабис показа признаци на забавяне в лицето на регулаторните и икономическите предизвикателства, включително спадащи цени и незаконен пазар, който примамваше клиентите ѝ.

Наскоро Curaleaf съкрати 10% от служителите си и прекрати повечето от операциите си в три американски щата.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 11:57 | 16.02.23 г.
Специални проекти виж още
Още от Социални мрежи виж още

Коментари

Финанси виж още