Хотелската верига Marriott Hotels, която е водещият бранд на Marriott International Inc., и услугата за телевизионен стрийминг Netflix обявиха мащабно партньорство. Веригата съобщи, че хотелите й ще предлагат на гостите си достъп до видео стрийминг услугата на Netflix, предава MarketWatch.
Избрани хотели ще разрешават на гостите да използват Netflix, като използват съществуващите си регистрации чрез приложение на технологичната компания на телевизори, свързани с интернет.
Гостите ще могат да си направят нова регистрация, ако нямат все още.
Marriott подчертава, че е първата хотелска верига, която ще позволява на гостите да ползват директно услугата. Компанията уточни, че в момента Netflix е достъпен в шест хотела - New York Marriott East Side, San Jose Marriott, Princeton Marriott, Newport Marriott, Dallas/Fort Worth Marriott Solana и Bethesda Marriott Suites, като през това лято броят им ще бъде увеличен с още шест.
Плановете са до края на годината броят на хотелите с достъп до услугата да достигне 100, а до края на следващата година да бъдат обхванати почти всички 300 обекта на компанията в САЩ.
Същевременно акциите на компанията поскъпнаха още в предборсовата търговия с 0,8% до 652,50 долара за брой, като по този начин пазарната капитализация на концерна почти се удвои от началото на годината.
Във вторник Netflix получи разрешение от големите акционери да увеличи броя на издадените акции до 5 млрд. от 170 млн. броя в момента. Изпълнителният директор на концерна Рийд Хейстингс ще подготви „в дадено изгодно време“ сплит на акциите, заяви говорител на концерна, цитиран от Bloomberg.
В този случай за всяка своя акция инвеститорите ще получат по няколко нови. Чрез това дяловете стават оптически по-евтини и по-атрактивни за по-дребните вложители, тъй като често те се колебаят да похарчат няколкостотин долара за една-единствена акция.
В средата на 2014 г. технологичният гигант Apple извърши сплит от 1/7, което означава, че инвеститор, притежавал една акция на 6 юни 2014 г. за 644 долара, на 9 юни вече е разполагал със 7 акции на цена от 92 долара всяка.
Това всъщност не бе първият сплит на Apple. Компанията досега три пъти е удвоявала броя на акциите си – през май 1987 г., юни 2000 г. и февруари 2005 г. В годината след първия сплит акциите са прибавили 2% към цената си, в тази след втория са скочили със 60%, докато за 12-те месеца след третия са спаднали с 57% на фона на сериозния срив в технологичния сектор.
Сплитът не променя пазарната капитализация на компанията, но прави акциите й по-достъпни за дребния инвеститор. Освен това по-ниската цена често въодушевява инвеститорите, които са страняли преди от акцията, която е изглеждала (субективно) твърде скъпа.


Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Черен ден! Катастрофа взе три жертви край Търговище
Съдът на ЕС опровергава информация за допусната жалба срещу влизането ни в Еврозоната
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Сарвагя Сингх Кушваха - тригодишното дете чудо в шаха
Травис Келси и Тейлър Суифт никога не са се карали
Най-хитовите маникюри за декември
Дългата история на Русия в нарушаването на споразумения
Провериха критични участъци при водосбора на река Струма и река Конска