Продължаващата пандемия от коронавирус повлия не само на бизнес отношенията и социалния живот по света, но може би и на търсенето на любов в навечерието на Свети Валентин.
По данни на AppMagic януари традиционно е звезден месец за Tinder - най-популярното приложение за запознанства в Северна Америка, Европа и голяма част от Азия. Както показва графиката на Statista, Covid-19 вероятно е предотвратил много обвързвания в последния момент през 2021 г.
Макар че през януари 2019 г. приложението е било изтеглено 3,7 милиона пъти само в Северна и Латинска Америка и общо 7,1 милиона пъти, изтеглянията са намалели през годината. Числата отново скочиха през януари 2020 г., като 9,2 милиона собственици на устройства започнаха своето приключение с онлайн запознанства уж като ново начало на новата година или може би дори с надежда за Свети Валентин през февруари.
Тъй като през март 2020 г. коронавирусът беше обявен за глобална пандемия, броят на изтеглянията за месеца намаля до едва 5,4 милиона през април, но само месец по-късно отново се повиши.
Възстановяването на популярността на приложението до голяма степен се дължи на Северна и Латинска Америка. Това е особено разбираемо, като се има предвид делът на американците, които имат партньор през 2021 г. - едва 56% през изминалата година по данните от Statista Global Consumer.
Все пак в началото на 2021 г. самотните хора очевидно не са били толкова готови да се обвързват, тъй като през януари 2021 г. приложението регистрира само 6,4 милиона изтегляния във всички изследвани региони.
Същевременно все повече хора търсят (и намират) партньор с помощта на приложения и платформи за запознанства. Според прогнозата на Digital Market Outlook на Statista услугите за онлайн запознанства ще достигнат до 413 млн. активни потребители по целия свят до края на 2022 г.
Очаква се сегментът да генерира приблизително 3,7 млрд. долара приходи в световен мащаб чрез платени абонаменти.
САЩ са страната с най-висок процент от населението си, използващо услуги за онлайн запознанства (приблизително 53 млн. души), което се изразява в степен на проникване от 15,7%. Това е и страната, в която сегментът генерира най-много приходи, с очакван пазарен размер от 829 млн. долара през 2022 г.
Онлайн запознанствата са доста популярни и в някои европейски страни като Обединеното кралство (11,5% проникване) или Франция (10,9%). Въпреки че делът на потребителите от общото население е по-нисък в Индия и Китай (съответно 3,4% и 6%), техният голям брой генерира приходи, които далеч надхвърлят тези в европейските страни.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Кейт Мидълтън впечатли с най-голямата си тиара досега
5 храни, които „събуждат“ женските хормони
Политическите кампании вече и в TikTok, манипулациите там са лесни
Индийска анимация: Путин и Моди се возят на мотор и крадат шапката на Тръмп ВИДЕО
Как да общуваме ефективно с партньора?