Благодарение на по-големият брой абонати нетната печалба на China Telecom Corp. за 2013 г. скочи със 17%, предава MarketWatch.
Годишната нетна печалба нарасна до 17,55 млрд. юана (2,8 млрд. долара) от реализираните през 2012 г. 14,95 млрд. юана. Приходите през 2013 г. се увеличиха с 14% до 321,58 млрд. юана.
Анализаторите прогнозират, че рентабилността на China Telecom ще се подобри в сравнение с 2013 г., когато усилията на компанията да привлече по-платежоспособни клиенти започнат да се изплащат.
Най-големият по брой клиенти оператор на фиксирани услуги в Китай закупи бизнеса си с мобилни услуги през 2008 г. от China Unicom Ltd., като част от правителствения план за преструктуриране на телекомуникационния сектор. Дружеството прави значителни разходи именно за мобилния си бизнес.
Китайските телекоми се фокусираха върху подобряването на своите мрежи, за да се пригодят към нарастващия трафик на данни, след като голям брой потребителите замениха обикновените мобилни устройства със смартфони. Китай вече задмина САЩ като най-голям производител на смартфони. Ето защо търсенето на мобилни данни ще се увеличава.
Миналия месец друг голям играч на пазара в Поднебесната империя - China Unicom, оповести 47-процентен ръст на годишната печалба, след като по-малките играчи продължават да привличат клиенти от лидера China Mobile Ltd.
Най-големият мобилен оператор в света - China Mobile Ltd., ще оповести годишните си финансови резултати този четвъртък. Очакванията са, че печалбата ще се свие, тъй като компанията извърши инвестиции за подобряване на мрежата си и заради субсидиите за производството на апарати, предназначени за борба с конкуренцията. От своя страна China Telecom е третият по размери сред най-големите телекоми в Китай.
China Telecom и China Unicom ще извлекат ползи от по-ниските такси за взаимно свързване, които плащат на China Mobile от началото на тази година. Понижението в цената им е свързано с целта на правителството да стимулира конкуренцията в сектора.
Според анализаторите спестяванията от по-ниските такси за взаимно свързване ще позволят на по-малките компании да финансират подобренията на мрежите си и своите маркетингови кампании, което ще им позволи да завоюват по-голям пазарен дял.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
5 храни, които „събуждат“ женските хормони
Политическите кампании вече и в TikTok, манипулациите там са лесни
Индийска анимация: Путин и Моди се возят на мотор и крадат шапката на Тръмп ВИДЕО
Как да общуваме ефективно с партньора?
Провежда се спасителна операция край Ахтопол заради кораба Kairos