Мобилните устройства не са задължителен канал за реклама, въпреки нейния възход, а са място, от което компаниите могат да научават изключително важна информация за своите потребители. Това заяви в рамките на CEEDS'15 by Webit Рупърт Стейнс, управляващ директор на RadiumOne.
По думите му, ако фирмите могат да проучват през този канал своите потребители на едно по-дълбоко ниво, те ще могат да им предоставят и много по-адекватно съдържание.
Същевременно компаниите трябва да са наясно, че в бъдеще няма да се разчита толкова много на големи рекламни кампании, защото фрагментирането на аудиторията ще продължи, заяви Джак Смит, директор Дигитални платформи в GroupM.
„Трябва да се измисли начин за решаването на толкова много проблеми. Мобилният свят не се крие в самите устройства, а в потребителските навици“, допълва експертът. По думите му това води до промяна в начина, по който маркетинговите агенции работят с компаниите, които искат да достигнат до своите клиенти.
Променя се културата, начинът по който хората комуникират посредством устройства и социални мрежи. Същевременно това предполага повече мислете за правата на потребителите, опазването на личните данни и предоставянето на релевантно съдържание, допълва Смит.
Като инструмент, който помага за решаване на голяма част от тези проблеми в рекламата, маркетинга, анализа на данни, Смит посочва отворения код.
„Мобилното потребление е налице. Брандовете трябва да се научат как да се възползват от малкото пространство, което мобилните устройства им предоставят”, коментира Христо Христов, главен изпълнителен директор на Netinfo.
По думите му добър вариант за това е видеото, защото за него промяната не е толкова голяма, колкото за дисплейната реклама.
По думите на Христов едно бранд видео е успешно, когато разказва уникалната история на марката, когато споделя опита на потребители и включва насоки за използване на продукта.
Трябва да се правят подобни видеа с насоки. Те често са подценявани от компаниите, но последните проучвания сочат, че хората често предпочитат даден продукт, защото са научили нещо ново чрез него, допълва Христо Христов.


Как ще подаваме данъчни декларации след приемане на еврото?
Умеров: Постигнахме реален напредък по време на разговорите в Берлин
Нов астероид и мистериозен обект приближават Земята през декември 2025
Броят на левовете в обращение намалява
Башар Асад живее в „луксозно изгнание“ в Москва
На мен няма да ми се случи: Под 10% от имотите в България са застраховани
Макрон рискува да погребе завинаги споразумението с Меркосур
Дебатът на пазара на облигации за курса на Фед през 2026 г. набира скорост
Руският петрол се продава с "най-голяма" отстъпка в Китай след санкциите
ЕС: Китай започва издаване на общи лицензи за редкоземни елементи
Кой печели и кой губи на българския пазар през 2025
Шофьорка обърка педалите и скочи в пълен с хора басейн
Jeep Wrangler получи специална версия
Как Tesla печели невидимата война срещу шума
Пет коли, в които да инвестирате догодина
Джордж Клуни вече няма да целува жени на екрана
Михайлова: Не чувам никой да казва, че има желание да състави правителство
Оръжейни доставки за $21 млрд.: САЩ все още бавят превъоръжаването на Република Китай
Линдзи Лоън призна на какво я е научил съпругът ѝ