Pinterest е започнала преговори за придобиването на VSCO – приложение за фотография, което предизвика фурор сред младите, твърдят двама източници на в. New York Times, запознати с въпроса.
Преговорите все още продължават, допълват източниците, които са пожелали да останат анонимни, защото нямат право да говорят публично по въпроса. Не е ясно каква е обсъжданата стойност на сделката. Pinterest е с пазарна капитализация от около 49 млрд. долара, докато VSCO набра 90 млн. долара финансиране и беше оценена на 550 млн. долара. Източниците предупреждават, че е възможно и да не се стигне до споразумение.
Представителите на Pinterest и VSCO са отказали да коментират преговорите.
Говорителката на VSCO Джули Инойе твърди, че компанията е фокусирана върху разширяването на своя бизнес. „Ние винаги се срещаме с различни компании в творческата сфера по всяко време и не обсъждаме слухове и спекулации“, посочва тя.
Pinterest и VSCO (Visual Supply Company) са част от групата технологични компании, които са силно фокусирани върху дигиталните изображения и визуалната редакция. Те разчитат по-малко на функции, характерни за социалните мрежи.
Pinterest, която стана публична през 2019 г., позволява на потребителите да откриват и запазват изображения, вдъхновяващи творчески проекти или свързани с планирането на важни аспекти от живота, включително реновиране на дома, сватби и кулинария.
10-годишният стартъп VSCO стои зад приложение за редактиране и споделяне на снимки и видеа. През 2019 г. то стана особено популярно сред Поколението Z - родените след началото на новото хилядолетие.
За Pinterest придобиването на някога популярен сред младежите стартъп, който има експертиза в технологиите за обработка на снимки и видео, може да означава нов тласък за основната ѝ услуга, твърдят източниците.
Откакто Pinterest стана публична, приходите ѝ нараснаха, макар че анализатори твърдят, че не очакват компанията да започне да генерира редовно печалба до 2022 г. Освен това компанията се разрасна в международен мащаб.
По време на пандемията Pinterest се радва на засилен интерес от хората, които прекарват повече време у дома и са насочени към повече дигитални активности. През миналата година услугата добави 100 млн. месечно активни потребители, а в момента общият им брой е 450 млн.


Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Черно море потопи ЦСКА в дъжда на "Тича"
Скоро: Озоновата дупка ще изчезне непълно
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
Глобата от 140 милиона долара на Мъск показва, че ЕС губи самообладание
ChatGPT спечели правото си да се саморегулира. Това може да се развие зле
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Манчестър Сити надви Съндърланд
Нова атомна централа няма да свали цените на тока
Българската икономика расте 2-3 пъти по-бързо, отколкото средната на европейско ниво
„Черно море” потопи ЦСКА в деня на моряците
Оставка на правителството няма да е заплаха за България в Еврозоната