IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Предварителните поръчки на новия iPhone започнаха с добре познати проблеми

Онлайн магазинът на Apple остана недостъпен за потребителите след старта на поръчките

15:02 | 12.09.15 г.
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

Предварителните поръчки на новите смартфони на Apple - iPhone 6S и 6S Plus - започнаха в събота сутринта, но с няколко проблема, които станаха типични за представянето на новите продукти на компанията, пише CNet.

Технологичният гигант заяви, че предварителните заявки за новите ѝ устройства могат да започнат веднага след полунощ местно време в САЩ. Но много от каналите за поръчка, включително онлайн магазина на компанията, се оказаха недостъпни за част от потребителите, близо час след официалния старт на предварителните поръчки. Проблемите повтарят случилото се с предишните модели iPhone, включително миналогодишните неуспехи на потребителите да получат достъп до магазина на Apple в продължение на два часа.

Apple не е отговорила на запитването на CNet за коментар по въпроса.

Компанията от Купертино, Калифорния, в сряда представи iPhone 6S и 6S Plus, които включват по-бързи процесори, по-добри камери и нова технология за екрана. Цената на устройствата започва от 199 долара с двугодишен договор. Телефоните ще се появят в магазините на 25 септември.

Успешното пускане на iPhone е ключово за по-нататъшните продажби на устройството за Apple. Бизнесът на фирмата с iPad продължава да се справя зле, а Apple Watch все още не се е превърнал в голям източник на приходи. В момента Apple генерира две трети от приходите си благодарение на своите смартфони, което означава, че за нея е особено важно да задържи интереса на потребителите върху новите модели iPhone.

IPhone 6S ще трябва да прескочи висока летва. Пуснатият през 2014 г. iPhone 6 се превърна в най-добре продаващото се устройство на Apple в историята на компанията, което впечатли не само инвеститорите на Wall Street, но и потребителите, които започнаха да ползват устройства на Apple, въпреки че доскоро ползваха тези на конкурентите ѝ.

Търсенето на предишните два модела смартфони на компанията беше голямо при старта на предварителните поръчки на 12 септември миналата година. То се оказа толкова мащабно, че онлайн магазинът и част от доставчиците не можеха да се справят. По същия начин тази година Apple Store не можеше да зареди за мнозина потребители, но други, които ползваха мобилното приложение, не се сблъскаха с подобен проблем.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 10:35 | 10.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Хардуер виж още

Коментари

Финанси виж още