През миналата седмица Apple е представила очилата си за смесена реалност пред 100-те топ мениджъри в Steve Jobs Theater, твърди Марк Гърман от Bloomberg.
В последното издание на своя бюлетин Power On Гърман обяснява, че „важната среща" е „ключов етап" преди публичното обявяване на устройството, планирано за юни. Събитието е имало за цел да сплоти висшите мениджъри на Apple около следващата голяма платформа на компанията.
Това не е първият път, в който Топ 100 на мениджърите се запознава с очилата. Групата за технологично развитие на Apple - екипът, който стои зад инициативата за смесена реалност - дискретно е показвала продукта на висшите ръководители на компанията всяка година от 2018 г. насам. (Такива презентации са известни като "демонстрации на Fight Club" - намек за репликата от филма на Брад Пит, че „първото правило на Fight Club е да не се говори за Fight Club").
Но този път всичко е било различно. Предишните демонстрации са били по-слаби, предназначени да покажат напредъка и да осигурят необходимия брой служители, за да продължи дейността. Последният предварителен преглед се е състоял в Steve Jobs Theater - най-голямата „витрина на Apple“, което подсказва, че публичното представяне е все по-близо. Ръководителите са присъствали на събитието, преди да се отправят към годишната си изнесена работна среща, която се проведе в курорта в Кармел Вали, щата Калифорния, пише Гърман. Така че последният предварителен преглед е бил много по-значимо събитие, което е било „полирано, лъскаво и вълнуващо".
Смесената реалност - категория, която обединява добавена и виртуална реалност - все още е в начален етап на развитие и е много по-рискова от предишните опити на Apple да се наложи на нови плацдарми. В лицето на Mac, iPod, iPhone, Apple Watch и iPad компанията по същество създаваше по-добра версия на продукт, който хората познаваха. С очилата си Apple ще трябва да обясни на потребителите защо изобщо искат да притежават такъв продукт.
Въпреки че очакването за пускането на устройството на пазара нараства в редиците на самата Apple, Гърман добавя, че то вероятно ще достигне до пазара с няколко потенциални проблема. Така например цената на джаджата ще започне от около 3000 долара, то няма ясно изразено „убийствено" приложение, изисква външна батерия, която ще трябва да се сменя на всеки няколко часа, и използва дизайн, който някои тестери смятат за неудобен. Вероятно ще бъде пуснато на пазара и с ограничено медийно съдържание.
В резултат на това се твърди, че ръководителите на Apple „задават реалистичен тон в компанията" с разбирането, че „това няма да бъде хитов продукт веднага след старта", като вместо това може да последва подобна траектория като тази на Apple Watch.
Първата версия на устройството „ще изглежда като безсмислена до съществуващите продукти на компанията", смята Гърман, но все пак „вероятно ще направи Apple пазарен лидер в смесената реалност в рамките на няколко месеца". Ръководителите очакват интересът на потребителите да нарасне с пускането на следващите поколения на очилата на по-ниски цени в бъдеще.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?