Dyson е известна със своите потребителски устройства като прахосмукачки, продукти за стилизиране на коса и пречистватели на въздух, но сега тя се насочва към ново поколение продукти, пише CNBC.
Наскоро пуснатите на пазара устройства, като робота прахосмукачка 360 Vis Nav, се отличават с „интелигентни“ функции, които изискват повече софтуерни разработки, а компанията увеличи наемането на кадри, за да поддържа тези функции.
„Наистина в последните години направихме десеткратно увеличение на броя на нашите инженери, работещи по софтуера“, коментира главният технологичен директор на Dyson Джон Чърчил. „Търсим най-добрите кадри – от завършили колеж до опитни хора, които да се присъединят към нас, за да насочим по-скоро Dyson към софтуерния свят“, посочва той.
Компанията се опитва да наеме още 2000 инженери по целия свят, твърди директорът по роботика Кашяп Чандрасекар. „Роботиката и софтуерът са най-големите области, в които се опитваме да наемем хора“, допълва той.
Друго устройство на Dyson, което наскоро привлече внимание заради футуристичния си вид, е Dyson Zone – слушалки, комбинирани с носим пречиствател за въздух.
Въпреки че Zone получи критики заради цената си от 999,99 долара и странния си дизайн, Чърчил остава оптимист.
„Новите продукти имат висока търговска цена, защото има толкова много инвестиции по отношение на тази технология“, допълва той. „Първото поколение продукти наистина е ключова първа стъпка по отношение на това как ще се развиват напред във времето“.
Запитан за публичното здраве и достъпа, Чърчил коментира: „Ще продължим да търсим начини да намалим разходите, за да ги направим достъпни за повече хора“.
Глобалният инвестиционен план на Dyson
От създаването на компанията през 1991 г., нейният основател сър Джеймс Дайсън се насочи към това да я направи пионер в новите технологии. Dyson се ражда в Обединеното кралство, преди да навлезе на австралийския, европейския, американския и азиатския пазар.
Макар че компанията е изправена пред предизвикателства като нарастващите разходи и недостига на чипове, подобно на много други компании за потребителска електроника, гигантът отчете 6,5 млрд. паунда (8,15 млрд. долара) приходи за 2022 г., спрямо 6 млрд. паунда за предходната година.
В момента компанията има инвестиционен план за 2,75 млрд. паунда, разделен между Сингапур, Великобритания и Филипините. Dyson вече има кампуси за развойна дейност във Великобритания, Малайзия и Шанхай, а сега инвестира 166 млн. паунда в нов технологичен център в Батангас, Филипините.
Ключова част от глобалната инвестиционна схема на Dyson е огромен завод в Сингапур, който според компанията ще бъде готов и ще заработи до 2025 г.


Проливните дъждове предизвикаха нови наводнения край Царево
Благотворителен кулинарен фестивал за Никулден се провежда във Варна
Авария остави район на Варна без вода днес в събота
Сашо Андреев и Ивелина Шенкова спечелиха „Златен пояс“ за най-добър спортист за 2025 г.
Над 12 000 именици във Варна празнуват на Никулден
Fitch понижи перспективата за Унгария до „негативна“ заради предизборния бюджет
Новата стратегия за сигурност на Тръмп атакува съюзниците, а не враговете на САЩ
Край на кеша? Как дигитализацията ще промени плащанията в Европа
ChatGPT държи лидерството пред Google Gemini
Европа е изправена пред най-трудния момент в опитите си да избегне разрив със САЩ
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Генерациите в сблъсък: защо днешните различия са толкова остри
БСП включи задна скорост, остава в управлението
Земетресение разлюля Румъния тази сутрин
"Арапя" отново наводнен, много вода и по пътищата в района на Царево ВИДЕО
Наводнени булеварди в Пловдив, свлачище на пътя Асеновград-Смолян