Акциите на търговецът на облекла Uniqlo вече се предлагат на борсата в Хонконг. Компанията има бизнес модел, подобно на този на H&M и Zarа, които винаги залагат на следващата модна тенденция.
Цените на облеклата с марка Uniqlo са умерени и привличат масовите потребители. Търсенето отвъд Океана е също толкова силно, колкото е и в региона на Азия и Тихия Океан. Ценовата политика, имиджът, дизайнът и дори самите магазини отличават бранда.
Миналата година Uniqlo, собственост на японския търговец на дрехи Fast Retailing, отвори още 6 магазина в САЩ. Целта на бранда е до 2020 г. да притежава 200 магазина в страната.
С какво Uniqlo привличат вниманието - вижте във видеото на Bloomberg.


През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Черен ден! Катастрофа взе три жертви край Търговище
Съдът на ЕС опровергава информация за допусната жалба срещу влизането ни в Еврозоната
Ограничават движението на автомобили във Варна през почивните дни заради два мача
Фратрия завърши годината с победа
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
EV стигат точка на необратимост през 2026, Европа и Китай ще се интегрират
САЩ: Европа рискува да бъде заличена, ако не се промени
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Провериха критични участъци при водосбора на река Струма и река Конска
НА ЖИВО: Теглят жребия за Мондиал 2026
Каква е тайната на дълголетието на Дик Ван Дайк?
Кийт Ърбан съжалява за развода си с Никол Кидман – чувства, че е сгрешил
Излезе на бял свят бижуто с форма на яйце на Фаберже, глътнато от крадец