През годините пазарът се промени. Потребителите имат нови изисквания. Има голямо предлагане и много рекламни послания, предизвикателството е да се избере твоето послание и твоя продукт. Всеки ден потребителят гласува за нас с парите си. Това е мнението на Илина Лилова, бизнес юнит мениджър във "Фикосота", изказано в ефира на Bloomberg TV Bulgaria в предаването „Бизнес среща“.
„Успяваме в конкуренцията само защото се учим в движение. Това, което ни прави различни е, че ако в началото ни липсваше знанието, никога не ни е липсвала вярата в идеите“, каза Лилова, която от години работи за компанията производител на бързооборотни стоки за лична хигиена и дома.
Тя обясни, че за да е успешна „Фикосота“ при новите продукти, винаги се анализира моментната ситуация на пазара.
„Откриваме ниши, които не са заети. Виждаме слабостите на конкуренцията и си казваме: Тук има възможност. Понягога на някой му хрумва гениална идея и ния я реализираме“, разкри тя.
Илина Лилова, която е участник в растежа на компанията „Фикосота“, смята, че добрите мениджъри не приемат статуквото за даденост.
“Единствената максима е, че всичко може да се промени и търсенето на по-доброто е основният двигател, който води един мениджър, коментира тя. – Той не може да бъде успешен, пазейки статуквото. Трябва да търси новите модели, новите начини, да е отворен към всичко, което се случва. И не само да е отворен, да го приема, но и да е отворен да го променя. Фирмите, които остават на едно място, са тези, които изостават изключително много.“
Лилова е категорична, че мениджърите, които имат деца, са с предимство пред тези, които нямат.
„Те си дават сметка, че ние работим с хора, както и че голяма част от живота ни е извън фирмата. При отношението с хората е много важно да се цени личността, защото хората могат да дават добри резултати само ако се чувстват добре“.
Тя смята, че строгостта и санкциите не водят до добри резултати и че хората трябва всеки ден да идват на работа с удоволствие.
„Когато един човек се чувства добре, неговите клиенти също се чувстват добре. Работата му го показва“.
Лилова сподели и за начина, по който децата ѝ са променили отношението ѝ към живота и работата.
„Спрях да нося работа вкъщи. След края на работния ден аз съм изцяло отдадена на децата си. Когато съм на работа, оставям всичките си домашни грижи вкъщи, а когато съм вкъщи, оставям всичките работни грижи на работа“.
Що се отнася до избора между работата и личния живот, Лилова смята, че тази парадигма е грешна.
„Ако работата ти не е в хармония с живота ти, едно от нещата трябва да се промени и най-често това е работата. Ако се създава дискомфорта да избираш между личното и професионалното, с нежелание вършиш професионалното, просто трябва го смениш и да продължиш напред“, убедена е тя.
Какво прави една реклама ефективна? Как да открием това, което ни носи истинска радост? Търси ли поколението „милениум“ духовното?
Вижте повече във видеото!


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Парвулеску за целите на срещата Путин-Моди
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Панета: Трябва да се види подготовката за операцията на 2 септември
Панета: Ще се изискват големи усилия от Конгреса по случая от 2 септември
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Любимата TikTok звезда на Италия: 84-годишна баба призовава инфлуенсърите да работят
Вдовецът на Тина Търнър си има нова приятелка, влюбен е в 60-годишна американка
Защо Джордж Клуни се ядосал на Брад Пит в далечната 1991 г.?
Кейт Мидълтън впечатли с най-голямата си тиара досега