Инвеститорите се притесняват все повече от мерките на Пекин спрямо компаниите в най-различни сектори. Китайското управление наложи ограничения за времето, в което децата могат да играят видео игри - 1 час на ден през работните дни и 2 часа през уикендите. Но игрите могат да бъдат наркотик, колкото всяко едно нещо, което доставя удоволствие, въпрос на употреба e. Това заяви в ефира на Bloomberg TV Bulgaria Милин Джалалиев, съосновател на ARC Academy.
Според него едно от основните притеснения на родителите е тенденцията игрите да са безплатни, но в тях да могат се правят покупки за по-добри условия, което примамва играчите. Милин Джалалиев е на мнение, че Китай налага този тип ограничения основно заради начина, по който функционира самата държава. Управляващите в Пекин използват подобни методи и при всеки един друг бранш. Истината обаче е, че не държавата трябва да се намесва, за да регулира по колко време децата играят видео игри, а по-скоро самите родители трябва да се намесят в процеса, каза още той.
“Ти даваш в ръцете на детето супер мощен инструмент, който може да прави много неща. Има всякакви средства, чрез които могат да се регулират времето и действията на телефона или компютъра. Изискват се усилия и ограмотяване на самите родители, не само да наблюдават процеса, а да са въвлечени в него”, уточни гостът.
Джалалиев добави и че от Пекин са смекчили тона си по въпроса с видео игрите, след като са се намесили гейминг асоциациите.
Той коментира, че самата гейминг индустрия се радва на 10% ръст, защото пандемията и социалната изолация са привлекли играчи, които или никога не са били геймъри, или в миналото са играли, но отдавна вече не са активни на пазара.
Целия разговор може да видите във видеото на сайта на Bloomberg TV Bulgaria.


Честваме паметта на свети Амвросий Медиолански
Мощно земетресение между Аляска и Канада
Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Песков: Посланията в стратегията на Тръмп за САЩ контрастират с подходите на Байдън
Какво представлява диетата „планк“ – една от най-популярните рестриктивни диети
Нумерологична прогноза за 8 – 14 декември
Как Грузия се превърна в задната врата на Русия
Времето днес: Облачно и на места с превалявания от дъжд
преди 4 години "Истината обаче е, че не държавата трябва да се намесва, за да регулира по колко време децата играят видео игри, а по-скоро самите родители трябва да се намесят в процеса, каза още той. "Този човек не разбира ли, че родителите на децата също са от зомби поколението. Аз откакто се помня "разцъквам". От времето, когато се ползваха 5.25" дискети. Много правилно се ориентират китайците. Времето на децата минава в онлайн "размисъл". Мозъка изтръпва от толкова гледане. Да не говорим, че от риалити игрите адреналина се качва яко и след това ръцете им потреперват, изнервят се и т.н. Казвам го от опита на 2 поколения при мен :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години напълно съм съгласен с теб ... това е рак , който трябва да се ликвидира . точат кинти от пристрастяване ... в случая чайниците са абсолютно прави !! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години напълно съм съгласен с теб ... това е рак , който тр отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години " игрите да са безплатни, но в тях да могат се правят покупки за по-добри условия" - това са така наречените "микротранзакции", които са в основата на днешните мобилни игри. Имам познат от САЩ, който за 3г е набутал 24к$ в една игра. За сравнение една нова игра за компютър, от голямо студио, е между 40 и 60 евро. отговор Сигнализирай за неуместен коментар