Министерството на регионалното развитие и благоустройството (МРРБ) обявява тръжни процедури за набиране на изпълнители за няколко пътни обекта – отсечка от E-87 Малко Търново – ГКПП с Република Турция и обходен път на Малко Търново, пътна връзка Плевен – Никопол и част от път Е-80 – връзка на Ново село с магистрала Марица, съобщават от институцията.
Новият път от Малко Търново до ГКПП с Турция ще е дълъг 3,5 км. В рамките на проекта е и строителството на обходен път на Малко Търново с дължина 0,452 км. Проектът предвижда и строителството на трета лента за тежки МПС по цялата дължина на пътя.
Изпълнителят на новия път по Е-87 ще се избира чрез местен открит търг, като финансирането е по програма ФАР-ТГС между България и Турция, добавят от МРРБ. Крайният срок за подаване на офертите за този проект е 19 септември 2006 година в министерството.
Чрез международен открит търг ще се избира изпълнител за рехабилитацията на второкласния път Плевен – Никопол. Рехабилитираният участък е проектиран за скорост 60-80 км/ч. и преминава през 6 селища. Рехабилитацията ще уеднакви условията на трафик и безопасност в секцията на пътя и ще го приведе към изискванията на европейските стандарти. Този проект се финансира по програма ФАР – ТГС с Румъния. Крайният срок за подаване на офертите е 20 октомври 2006 година в МРРБ.
По програма ФАР-ТГС с Гърция ще се строи второкласен четирилентов път между Ново Село, близо до Свиленград, и магистрала Марица. Новият участък ще е естествено продължение на новопостроения четирилентов път от КПП Ново село-Омерион, Гърция, до Ново Село. Отсечката е проектирана за скорост от 80 км/ч. и ще има подходяща за тежкия трафик настилка. Ще бъде построен мост над река Марица с дължина 309 м. Изпълнителят ще се избира чрез международен открит търг. Оферти за този проект ще се приемат също до 20 октомври 2006 година в министерството.


Почина основателят на една от големите вериги хранителни магазини у нас
Гуцанов праща социалните по наводнените места в Бургаско
Цолов завърши 12-и в Абу Даби
Откриха 8 кг марихуана при спецоперация в Бобов дол
Коледната трапеза ни струва два пъти по-скъпо от миналата година
Възраждането на бойните кораби в Европа връща на мода британските корабостроители
Нобеловият лауреат за мир може да получи награда си лично, но рискува много
JPMorgan: Европа има „реален проблем”
Лидерите на Франция, Германия и Великобритания се срещат със Зеленски в понеделник
В Испания и Италия банките са двигател на дълго чакан възход на акциите
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Бургунди и бордо – най-актуалната тенденция за сезон есен-зима 2025
Занаятът носи радост, когато надмине очакванията
НОИ даде зелена светлина на бюджета на ДОО за 2026 г.
Блокада за камионите: Затвориха Кулата и Илинден
Димитър Манолов: Не ми харесва, че са замразени обезщетенията за безработица