IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore

Над 26 хил. потребители се включиха в инициатива на Shelly Group за Деня на Земята

С близо 66 хил. изключени смарт устройства, Shelly демонстрира силата на IoT технологиите за устойчиво потребление и реален енергиен ефект

12:44 | 08.05.25 г.
Автор - снимка
Създател
Над 26 хил. потребители се включиха в инициатива на Shelly Group за Деня на Земята

Над 26 хил. потребители от цял свят се включиха в инициативата на Shelly Group - „Денят на земята“, организирана в екосистемата на приложението Shelly Smart Control App, по повод Световния ден на Земята (22 април).

Само за един час бяха изключени 65 348 интелигентни устройства, което доведе до спестяване на над 2 MWh електроенергия – еквивалент на средно двумесечно потребление на едно домакинство или пробег от над 11 хил. км с електромобил.

„Кампанията доказа, че иновативните технологии, партньорствата и ангажираността на потребителите могат да доведат до реална промяна – с едно докосване на бутон“, коментира Иван Захов, маркетинг директор на Shelly Group.

Инициативата е част от по-широката ESG стратегия на Shelly Group – компанията прилага международни устойчиви стандарти, инвестира във възобновяема енергия и създава технологии с дългосрочна екологична стойност. Затова тази кампания не е символична, а реално спомага за намаляването на въглеродния отпечатък – постигнато с едно докосване на бутон в приложението на Shelly.

Трима от участниците в инициативата спечелиха награди, предоставени от компанията Zendure, която е и партньор в инициативата. Наградата е иновативна система Zendure Hyper 2000, с модулна батерия AB2000S, предназначена  за съхранение на соларна енергия. Съвместимостта й с Shelly Pro 3EM осигурява енергийна автономност и значителни икономии за крайните потребители.

Последна актуализация: 12:44 | 08.05.25 г.
Най-четени новини
Още от Екология и ESG виж още
Финанси виж още