В свят, в който устойчивостта и социалното въздействие стават все по-важни, има компании, които се открояват със своите иновативни подходи към бизнеса. Такава компания е „Истински мед“, по-позната със своята кауза „Осинови кошер“, която има за цел да подпомога пчеларите, а консуматорите на мед да получат 100% чист истински мед с гарантирани качество и произход. По този начин се дава приоритет на запазването на биоразнообразието, благосъстоянието на пчелите и местните общности.
Факт е, че през последното десетилетие сме свидетели на главоломно измиране на пчели, а пчеларите от своя страна са намалели с над 30%. Програмата „Осинови кошер“ има за цел да даде възможност на всеки един човек да стане посланик на пчелите и да подкрепи каузата, като даде финансова сигурност на пчелар от неговия регион. Измирането на пчелите в световен мащаб е едно от сериозните предизвикателства пред човечеството и вече много хора разбират това. Безценните опрашители и техните пазители – пчеларите, имат нужда от нашата помощ. За тази цел всеки един от нас трябва да бъде ангажиран с решаването на този проблем.
Както повечето бизнеси, и този на „Истински мед“ среща някои препятствия и затова те влизат в бизнес и мениджмънт програмата alternative MBA на The Business Institute като казусоносител с кауза за випуск 21. По време на програмата участниците ще имат възможност да придобият умения, които да приложат директно в практиката, работейки по казуса. От своя страна „Истински мед“ застават зад желаещите да се развиват професионалисти и дават две стипендии по 50% от цената за участие в бизнес и alternative MBA на The Business Institute.
Главният въпрос, решение на който търсят участниците във випуск 21 на alternativeMBA, е как един бизнес с кауза и политика за fair trade (честна цена за производителя) да расте в среда на инфлация, увеличаващи се цени за реклама и свиващи се бюджети. Предизвикателството на програмата „Осинови кошер“ е да намери баланс между бизнес целите, устойчивостта и растежа. Участниците ще имат за задача да намерят нови маркетингови възможности за бранда, да анализират данни от непопулярния пазар на мед и да предложат своите идеи.
От „Истински мед“ не само ще дадат „площадка за игра“ на бъдещите участници, но и член на компанията ще се включи заедно с тях по работата по бизнес казуса. Той от своя страна ще бъде разгледан през призмите на няколко основополагащи дисциплини като стратегия, маркетинг и финансова грамотност.
Имате време до 21 март да кандидатствате за една от двете стипендии, предоставени от казусоносителя „Истински мед“.


Бръшлянът масово убива дървета във варненските паркове
Мъск зове: Европейският съюз да бъде премахнат!
Благомир Коцев даде първо интервю след ареста (ВИДЕО)
Евакуираха с вертолет трима от бедстващите моряци край Ахтопол
Кубратската „Коледна топлина“ организира детско парти в клиника във Варна
От 2600% печалба до 86% унищожение: най-горещата крипто сделка се срина
Търговците на облигации не се поддават на по-ниските лихви на Фед
Бъдещето на AI звучи като ехо от миналото на железниците в Дивия Запад
Три години и 1 млн. долара приходи по-късно българската Team-GPT вече е Juma
Джей Ло се завръща в бившия СССР, след като Путин прогони звездите от Москва
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Израел обяви нова граница между страната и Ивицата Газа
Деветима от Реал загубиха от Селта на Бернабеу
Тристранката обсъжда днес новия вариант на Бюджет 2026
4,3 по Рихтер разлюля Западна Турция