Bonduelle е една от най-известните марки в света и това важи и за българския пазар, където Bonduelle има най-добър имидж както в замразените, така и в консервираните категории храни. Марката е абсолютен пазарен лидер, а също и най-висококачествената марка, вдъхваща най-голямо доверие у потребителите (източник: MarketLinks, Качествено изследване). Марката е взела присърце доверието на потребителите и всеки ден се опитва да предложи богати алтернативи на зеленчукова основа на българския пазар.
Производителят на консерви и замразени продукти представи и ново позициониране през последните месеци на 2022 г. под мотото „Донеси добрата промяна“ с цел да повиши осведомеността за положителната страна на избора на зеленчукови опции за ежедневни ястия за цялото семейство.
„Да бъдеш пазарен лидер е сериозна отговорност и ние сме благодарни на потребителите, че избират нашата марка. Bonduelle непрекъснато се опитва да вдъхнови хората да откриват нови зеленчуци и нови продукти, да изпробват нови рецепти и да изследват света на растенията, който може да предложи страхотен вкус с повече ползи както за хората, така и за планетата. Оттук идва и нашата мотивация за новото позициониране на марката – ние вярваме, че нашите клиенти имат способността да избират по-добре и да създават бъдеще с хранене с растителни ястия, които са богати на вкус, цвят и текстура и могат да проправят пътя към по-устойчиво бъдеще.“ казва Цветан Вълчев, национален мениджър "Ключови клиенти" Bonduelle.
Най-новата кампания „Доброто настроение започва от твоята чиния“ е националната промоция на Bonduelle, която има за цел да предизвика повече интерес към марката, като вдъхновява потребителите от цялата страна да избират цветни ястия на зеленчукова основа. В момента марката е организатор на многоканална интегрирана кампания, състояща се от много елементи, включително промоции в магазини, онлайн рекламни кампании, телевизионни реклами и билборд позициониране в големите градове в страната. Научете повече за кампанията, като посетите официалния сайт на промоцията: https://nastroenie-promo.bonduelle.bg/
Хранителните зеленчуци на Bonduelle лесно се превръщат във вкусни ястия и вдъхновяват хората да поддържат своето благосъстояние всеки ден чрез балансирана диета с цветни и красиви рецепти. Националната потребителска промоция е една от многото стъпки за марката в мисията им да образоват и вдъхновяват българския потребител за устойчивите избори, които могат да бъдат направени, когато става дума за домашна кухня. Марката възнамерява да спази обещанието си и да продължи да предлага висококачествени консервирани и замразени зеленчуци с безупречен вкус и текстура.
Научете повече за Bonduelle във Facebook и Instagram, както и на официалния уебсайт.


Вдигат учителските заплати с 10 процента
Николай Младенов ще управлява изпълнителния комитет за Газа
Зверско убийство на сина на зам.-кмета на Харков във Виена
Тарикати продават стартови пакети евро от по 20 лева за 50
Мъж е в кома след тежък побой пред магазин
И. Шнабел от ЕЦБ подкрепя прогнозите за повишение на лихвите
САЩ създадоха новия си план за национална сигурност спрямо капризите на Тръмп
Deutsche Bank: Бумът на AI продължава, няма балон
Посланик Пъздър за глобите на ЕС, енергетиката и AI, част 3
Посланик Пъздър за глобите на ЕС, енергетиката и AI, част 2
Пет от най-странните жабки в серийни автомобили
Първото BMW M се продава
Опасно ли е поставянето на калъфи върху седалки с подгрев
Volkswagen вкарва три модела в сервизите заради проблеми с безопасността
Hyundai възражда един от най-забавните си модели
Мутация на грипа във Великобритания може скоро да дойде у нас
Европа може да разчита само на себе си, загуби САЩ като приятел в нужда
Как да развиваме любовта си, когато приоритетите се променят?