Главният изпълнителен директор на Macy’s Джеф Дженет ще се пенсионира след 40-годишна кариера в компанията, заяви веригата магазини в сряда, цитирана от cnbc.
61-годишният Дженет планира да се оттегли през февруари следващата година. Той ще бъде наследен от Тони Спринг – главния изпълнителен директор на веригата луксозни търговски магазини в рамките на компанията Bloomingdale’s.
Освен промяната в ръководната позиция главният финансов директор на Macy’s Ейдриън Мичъл ще поеме по-широка роля и ще действа и като главен оперативен директор. Той ще управлява екипите по дейността на магазините, технологиите и веригите на доставка в допълнение към ролята му във финансите и имотите.
Когато Дженет зае топ позицията в Macy’s през 2017 г., той се изправи пред намаляващи продажби и трудни въпроси за това дали компанията – и търговските магазини като цяло – могат да оцелеят, докато потребителите се насочват онлайн и пазаруват все по-вече от дискаунтери, интернет търговци и марки, следващи последния писък на модата.
Той направляваше усилията за съживяване на почти 165-годишната компания. Започна тригодишен план за преструктуриране на Macy’s, обявен през февруари 2020 г. В него се включваше ускоряване на дигиталния растеж, затваряне на слабо представящи се магазини и инвестиране в най-добрите магазини на компанията, за да се увеличи печалбата.
През последните три години Дженет управляваше компанията през друго голямо предизвикателство: пандемията, която принуди Macy’s временно да затвори своите почти 800 магазина и да изпрати повечето си служители в отпуск.
От пандемията търговецът на дребно излезе с по-малко служители и магазини, но и с по-малко дълг и по-модерна, водена от данните организация.
Акциите на компанията са поевтинели с около 50% от март 2017 г., когато Дженет пое поста, но се възстановиха драматично от дъното, достигнато през март и април 2020 г., точно когато започна пандемията от Covid-19.
В изявлението си Macy’s каза, че 58-годишният Спринг е избран като следващ лидер след вътрешен и външен процес на търсене.
Bloomingdale’s е един от най-силните сегменти на бизнеса на Macy’s. Снимка: Nina Westervelt/Bloombe
Bloomingdale’s, която Спринг в момента ръководи, е един от най-силните сегменти на бизнеса на Macy’s. Брандът, който има по-малко магазини, но по-луксозни марки и клиенти, харчещи повече, се представя по-добре от едноименната марка магазини Macy’s през всяко тримесечие от последната фискална година.
Компанията включва още магазините за продукти за красота Bluemercury, на които Спринг помогна да се препозиционират като друг силен сегмент в компанията.


Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Черно море потопи ЦСКА в дъжда на "Тича"
Скоро: Озоновата дупка ще изчезне непълно
Тъжна вест! Почина един от най-големите архитекти в историята
Какво време ни очаква в неделя?
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
Глобата от 140 милиона долара на Мъск показва, че ЕС губи самообладание
ChatGPT спечели правото си да се саморегулира. Това може да се развие зле
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Българската икономика расте 2-3 пъти по-бързо, отколкото средната на европейско ниво
„Черно море” потопи ЦСКА в деня на моряците
Оставка на правителството няма да е заплаха за България в Еврозоната
„Байерн” надигра „Щутгарт” с хеттрик на Кейн
Божидар Божанов: По всичко изглежда, че провокаторите са действали с МВР