Европейската платформа за доставки Wolt, която е част от DoorDash, навлиза на българския пазар, като първо ще стъпи в София, съобщават от компанията.
Това е третият пазар в региона, в който Wolt се позиционира, след Румъния и Северна Македония.
От екипа на Wolt посочват, че навлизат у нас с широка мрежа от партньорства с ресторанти, супермаркети, магазини за козметика, зоомагазини и други. Така през приложението и през сайта на Wolt потребителите ще могат да си поръчват стоки от стотици обекти в столицата.
Сред първите партньори на Wolt в България са KFC, Subway, Starbucks, Burger King, KETE, Ribs & Sticks, Shahrayar и GyroLand.
Първоначалният план на компанията е да извършва доставки между 10 ч. и 23 ч., но идеята ѝ е с времето да премине към денонощен режим на работа.
Wolt изтъква, че предлага гъвкави възможности за доходи на куриерите, като им позволява сами да определят своето работно време.
Wolt е основана през 2014 г. в Хелзинки, а основният ѝ бизнес е с управление на платформи за локална търговия и предлага доставки до врата на клиента.
През 2021 г. американският гигант DoorDash обяви, че придобива Wolt, като сделката беше финализирана през следващата година. Днес Wolt оперира на повече от 30 пазара в Европа и Азия.