IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore

Едно нечовешки добро партньорство в полза на клиентите

Kaufland и бранда "Нечовешки магазин" планират да развиват отношенията си с откриване на още обекти

09:12 | 05.09.25 г.
Автор - снимка
Създател
Снимка: Kaufland
Снимка: Kaufland

Сигурност, гъвкавост, и подкрепа. Това са качествата, които най-често търси в потенциалните си партньори всеки бизнес, независимо от размера му. И когато ги намери, бизнес развитието изглежда предопределено с успех. Точно като това, породило се неотдавна между един прохождащ, модерен и провокативен бранд „Нечовешки магазин“ и една от най-големите вериги хипермаркети у нас – Kaufland.

Бизнес успех в полза на клиентите

Точно преди 3 години Марио Иванов – изпълнителен директор на веригата магазини за домашни любимци „Нечовешки магазин“, научава с любопитство за One-Stop-Shopping концепцията на най-големия ритейлър у нас – Kaufland, и решава да я тества. Пилотният проект се оказва повече от успешен. За кратко време е открит първият „Нечовешки магазин“ във филиала на хипермаркета в столичния квартал „Младост“ 3. И независимо че площта на магазина е малка, поради високия човекопоток в хипермаркета оборотите бързо тръгват нагоре.

„Ключово за успеха на нашия първи проект в магазин на Kaufland се оказа значителният брой клиенти на веригата“, коментира Иванов. Към това той добавя и изключително добрата локация на самия обект вътре в магазина – той е разположен точно до касовите зони в хипермаркета. Тази стратегическа позиция улеснява потребителите, които дори и в последния момент могат да купят на домашния си любимец храна, лакомство или дори играчка.

Ясен бизнесмодел и бърза експанзия

Скоро след успеха на първия обект Марио Иванов започва да планира и разкрива втори – отново на територия на ритейлъра в София – в кв. Витоша. „Много внимателно избираме партньорите си, но в този ход с разрастването ни в рамките на Kaufland нещата някак си станаха естествено. Ритейлърът е точният съюзник по отношение на стратегията ни за експанзия - с разрастваща мрежа, стабилна структура и възможност за мащабно присъствие“. Той допълва, че партньорството между „Нечовешки магазин“ и веригата дава възможност и за модерно обслужване, което отговаря на нуждите на съвременните потребители.

Всички обекти, разположени в хипермаркетите, са включени в платформи за доставка, а клиентите могат да направят поръчка онлайн и да я вземат директно от избран магазин чрез удобната опция „click & collect“. Това спестява време, осигурява гъвкавост и дава възможност дори на най-заетите стопани да се погрижат качествено за любимците си. Нещо повече, дори в обекта в Kaufland-Витоша клиентите могат да се възползват и от специалната услуга за изработка на медальони за любимия си „нечовек“. 

Малка инвестиция с максимална ефективност

След успешния старт в София партньорството на „Нечовешки магазин“ и Kaufland излиза извън пределите на столицата. Най-новият обект от веригата за домашни любимци отвори врати през месец юни в Кюстендил. Както в останалите магазини, така и в него потребителите могат да намерят огромно разнообразие от над 25 хил. продукта храни и аксесоари за всички видове домашни любимци.

Плавен и устойчив растеж

Перспективата за партньорите е откриване на още повече обекти, които предоставят още по-богат избор и още по-добро потребителско преживяване. Всеки нов магазин надгражда предишния и разраства портфолиото от услуги, затвърждавайки партньорството като повече от успешно в полза на клиентите и на двата бранда.

Последна актуализация: 09:12 | 05.09.25 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Още от Търговия и потребителски стоки виж още
Финанси виж още