CT Interactive е сред водещите български брандовете в разработването на игри. Ежедневно хора от цял свят влизат в някои от 1500-те сайта, които предлагат игрите на компанията, и се забавляват.
Успехът на бранда е комбинация от анализ на пазарните тенденции и поведението на играчите, както и събиране на информация чрез директен контакт с клиентите. Този подход позволява на CT Interactive да създава игри с математически модели и механики, които осигуряват изключително потребителско изживяване.
„Всички наши игри са разработени вътрешно. Въпреки това, ние активно си сътрудничим с операторите, особено при създаването на брандирани игри, съобразени с техните специфични нужди. Този подход ни позволява да отговорим на уникалните изисквания на различните оператори, като същевременно запазим целостта и качеството на основните ни дизайни на игри“, заяви Димитър Николов, продуктов директор на CT Interactive.
Съвременните тенденции в дизайна на игри подчертават нарастващото търсене на игри с лесно постижими бонус функции. Играчите, повлияни от тенденциите в социалните медии, търсят бързи награди, които предлагат незабавен прилив на допамин. Тази тенденция означава промяна към по-бърз геймплей, което CT Interactive залага в своите игри.
„Онлайн игрите, особено тези, които се играят на мобилни устройства, имат доста особености по отношение на хардуерната мощност, визуалното тегло и размера на екрана“, обяснява Николов и добавя, че CT Interactive обръща голямо внимание на тези фактори. Когато компанията проектира своите игри гарантира, че всички функции са ефективно представени на по-малки екрани, без да се прави компромис с качеството на игровото изживяване.
CT Interactive следва и строго определена стратегия за пускането на игри. Всеки месец от бранда излизат по две нови игри, като графикът е съобразен със сезонните събития и празниците, за да увеличи максимално ангажираността на играчите. Работата на бранда с афилиейти, стриймъри и инфлуенсъри също допринася за популяризирането на новите продукти.
Разработването на игри в CT Interactive е цялостен процес, който е съобразен с най-новите тенденции, технологични иновации и предпочитанията на играчите. Той изисква стратегическо планиране и добро познаване на бизнес средата. Резултатът са игри, които не само привличат и задържат вниманието на потребителите, но и печелят редица престижни награди от цял свят и се нареждат сред най-добрите в индустрията.


Идват коледните банкети: Как да се забавляваш, без да рискуваш кариерата си?
До дни ще се родят първите бебета, създадени с помощта на изкуствен интелект
Какви защити имат евробанкнотите и как да разпознаем истинските?
Броят на чужденците в Европа се увеличава, нужни са за работна ръка
Какво вещаят звездите за 2026 година?
Инвеститорите се обръщат от AI към компании от по- консервативните сектори
Европейските народи трябва да променят мисленето си по отношение на войната
AI трябва да задава повече въпроси на децата ви
Старомоден лек за отслабващото доверие в правителството
Китай отхвърля чиповете H200 на Nvidia, надхитряйки стратегията на САЩ
Volkswagen попадна в капан
Stellantis иска да увеличи пазарния дял, но някои марки са изложени на риск
Японците са лидери по надеждност и при колите на старо
Грешка ли е да сменяте единствено амортисьорите
10 много яки функции на новия Mercedes GLB
Френски маникюр за празниците - актуални предложения
Днес на много места ще е облачно и мъгливо
Георгиев: Само за миналата година са 106 присъдите за сексуални посегателства срещу деца
Тихомир Безлов: Големият проблем за политиката в страната ни е, че няма устойчивост