Warner Bros. Discovery отбеляза тримесечна загуба от почти 10 млрд. долара, предимно заради отписване от стойността на кабелните ѝ мрежи. Това е забележително признание за това как телевизионната индустрия запада след сделката, която създаде конгломерата преди две години, пише Wall Street Journal.
Непаричното отписване за 9,1 млрд. долара е направено, след като кабелните мрежи на Warner Bros. Discovery, включително CNN, TNT и TBS, са засегнати от прекъсване на договорите, намаляващи рейтинги и слаб рекламен пазар. Стрийминг платформите като Netflix привличат публиката и абонатите за сметка на предишния двигател на медийната индустрия.
Друг удар наскоро за кабелния бизнес на компанията бе неспособността на TNT да постигне нова сделка за запазване на правата за излъчване на NBA и след следващия сезон, което може да засегне значително абонаментните такси и рекламните приходи на канала.
Акциите на компанията поевтиняха с 9,8% в следпазарната търговия в сряда.
„Справедливо е да кажем, че дори преди две години пазарните оценки и преобладаващите условия за традиционните медийни компании бяха доста различни от тези днес“, каза главният изпълнителен директор Дейвид Заслав по време на разговор с инвеститори. „И това отписване го признава“.
Warner все пак постига успеха при услугите си, насочени директно към потребителите, което има 103,3 млн. абонати на световно ниво – с 3,6 млн. повече спрямо първото тримесечие. Компанията заяви, че стрийминг платформата Max в момента е налична в 65 страни. Рекламните приходи на Max също са нараснали.
Приходите на подразделението с видео игри на компанията са намалели с 41% през тримесечието, до голяма степен заради разочароващото представяне на Suicide Squad: Kill the Justice League спрямо миналогодишния хит Hogwarts Legacy.
Като цяло Warner Bros. Discovery отбеляза нетна загуба от 9,99 млрд. долара, или 4,07 долара на акция, спрямо загуба от 1,24 млрд. долара, или 51 цента на акция, за същия период година по-рано. Анализаторите, анкетирани от FactSet, прогнозираха загуба от 27 цента на акция. Коригираната печалба възлиза на 1,80 млрд. долара спрямо 2,15 млрд. долара година по-рано.
Приходите са се свили с 6,2% до 9,71 млрд. долара след по-ниски приходи във всяко бизнес подразделение. Wall Street прогнозираше по-високи приходи от 10,07 млрд. долара за тримесечието.
Приходите от разпространение и съдържание са се свили с 5% до съответно 4,88 млрд. долара и 2,11 млрд. долара. Рекламните приходи са се свили с 3,5% до 2,43 млрд. долара.


ФИФА с нововъведение за засадите на световното по футбол
Съдия Ганчева разказа пред ученици за последиците от употребата на "райски газ"
ПП-ДБ внесе вота на недоверие към кабинета "Желязков"
Правителство, синдикати и работодатели постигнаха съгласие по новия Бюджет 2026
Какво ще бъде времето в събота?
САЩ лобират срещу плана на ЕС за отпускане на заем в подкрепа на Украйна
Китай изпраща нови панди на Франция след срещата Макрон-Си
Търговските вериги инвестират в устойчивост и адаптация към еврото
Airbus обещават да се справят с проблемите
Airbus намалиха целите си за доставка до края на 2025г
Audi готви още една изненада
Политик предложи премахване на червения светофар и знаците на пътя
Малка кола на старо с автоматик – ето 4 сигурни предложения
Lexus LFA се завърна като... електромобил
Нова технология на Mercedes прави задните спирачки безсмислени
Орбан: Унгария ще съди Европейската комисия
До 18:00 часа не се допуска преминаване на камиони през "Кулата - Промахон"
Съдът на ЕС разглежда жалба на "Възраждане" срещу влизането ни в Еврозоната
В кадър: Ден преди Никулден, опашки за риба на Женския пазар
Велосипедист загина край омуртагското село Плъстина