IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore

Levi повиши годишната си прогноза въпреки негативния ефект от митата

Брутният марж през тримесечието е подкрепен от по-високите цени и по-големия обем продажби

12:16 | 10.10.25 г.
Снимка: Bloomberg
Снимка: Bloomberg

Levi Strauss & Co. повиши годишната си прогноза, но предупреди, че митата започват да оказват негативно влияние, пише Bloomberg.

Цената на акциите ѝ се понижи със 7,9% в 18:04 ч. в Ню Йорк по време на следборсовата търговия. От началото на годината до края на сесията в четвъртък книжата са повишили стойността си с 42%.

„Започнахме да усещаме въздействието на митата“ през третото тримесечие, коментира в интервю главният финансов директор Хармит Синх. Въпреки това рентабилността на Levi, измерена с брутния марж, се е подобрила.

Компанията твърди, че брутният марж е подкрепен от по-високите цени и по-големия обем продажби чрез по-печеливши канали. Levi продължава да очаква мита от 30% в Китай, но увеличи очакванията си до 20% за останалата част от света спрямо 10-те процента, които прогнозира тримесечие по-рано.

Много американски търговци на дребно са внесли повече запаси на фона на опасенията от нарастващите мита. Засега Levi разполага със 70% от необходимите ѝ продукти за празничния сезон в САЩ.

Базираната в Сан Франциско компания очаква тази година приходите ѝ да нараснат с 3% спрямо по-ранна прогноза за увеличение от близо 2%. Печалбата на акция на Levi, като се изключат някои елементи, достигна 34 цента, над средната прогноза, събрана от Bloomberg.

Под ръководството на главния изпълнителен директор Мишел Гас Levi даде приоритет на продажбата на дънки и облекло директно на купувачите през собствените си уебсайтове и мрежа от магазини, фокусирайки се върху продажбата на продукти без намаления.

Приходите за третото тримесечие са 1,5 млрд. долара, в съответствие с прогнозите, докато приходите от продажби в Северна и Южна Америка, както и в Азия, са над очакванията. Отвъд марката Yoga, брандът на Levi за спортни стоки също се представя по-добре от очакваното.

Лоран Василеску, управляващ директор на BNP Paribas, отдава спада на цената на акциите на високите изисквания към компанията от страна на инвеститорите, които очакваха по-висока прогноза за коригираната годишна печалба на акция.

Levi прогнозира, че коригираната ѝ печалба на акция ще е в диапазона от 1,27 до 1,32 долара през тази година, което е с 2 цента повече спрямо по-рано очакваното. Средната прогноза на анализаторите е за 1,31 долара на акция.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 12:16 | 10.10.25 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Още от Мода виж още

Коментари

Финанси виж още