IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore

Традиционният телевизионен бизнес повлия негативно на отчета на Warner Bros. Discovery

Компанията продължава да привлича абонати в стрийминг платформата си Max

17:37 | 27.02.25 г.
Снимка: Bloomberg
Снимка: Bloomberg

Warner Bros. Discovery, компанията майка на CNN и HBO, отчете приходи от продажби за четвъртото тримесечие, които не изпълниха прогнозата на анализаторите, повлечени от традиционния ѝ телевизионен бизнес, въпреки че стрийминг услугата ѝ печели нови абонати, пише Bloomberg.

Общите приходи са спаднали с 2% до 10 млрд. долара за трите месеца, завършили на 31 декември, изоставайки от прогнозите на анализаторите за 10,22 млрд. долара. Коригираната печалба преди лихви, данъци, обезценка и амортизация (EBITDA) е 2,7 млрд. долара, гласи изявление на базираната в Ню Йорк компания. Това надхвърли прогнозата на Wall Street за 2,66 млрд. долара.

Медийният гигант показа подобрение в своето звено за директни предложения до клиентите, което включва неговата стрийминг услуга Max. Звеното отчете коригирана EBITDA от 409 млн. долара, спрямо очаквани от анализаторите 273 млн. долара. Warner Bros. също така е привлякла 6,4 млн. абонати в Max през тримесечието, набирайки скорост след пускането на услугата в Латинска Америка и Европа миналата година. Рекламата в платформата е нараснала.

В писмо до абонатите ръководството си поставя за цел да достигне 150 млн. стрийминг абонати през 2026 г. Компанията отчете 116,9 млн. в края на четвъртото си тримесечие.

При своите традиционни телевизионни мрежи Warner Bros. записа 5% спад на приходите до 4,77 млрд. долара. Компанията понесе такса за обезценка в размер на 9,1 млрд. долара във връзка с намаляването на стойността на нейните телевизионни мрежи през второто тримесечие.

Подразделението за филмови и телевизионни студиа отбеляза увеличение на печалбата до 950 млн. долара въпреки големия провал на „Жокера: Лудост за двама“ през тримесечието.

Warner Bros. затвори три от своите студиа за видеоигри и прекрати работата по дългоочакваното заглавие „Wonder Woman” в опит да засили рентабилността на бизнеса си с интерактивни развлечения.

През декември компанията заяви, че реорганизира цялостния си бизнес в две подразделения. Едното е фокусирано върху стрийминга и студиата, а другото – върху мрежи за кабелна телевизия. Този ход може да помогне на компанията да участва в по-добри сделки в среда, в която други медийни гиганти се стремят да се слеят или да си партнират, за да намалят разходите си.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 17:38 | 27.02.25 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Още от Новини и анализи виж още

Коментари

Финанси виж още