Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Хардуер

Samsung се насочва към младите индийци с евтини смартфони

Битката в Индия е за сегмента от среден и нисък клас на смартфони, който е огромен

Samsung се насочва към младите индийци с евтини смартфони

Новооткритият магазин на Samsung в Бангалуру. Снимка: Ройтерс

Корейският производител на потребителска електроника Samsung Electronics Co. представи нова гама евтини смартфони за Индия, с които се стреми да спечели клиенти на най-бързо развиващия се пазар на смартфони в света и да си възвърне дела, загубен за сметка на Xiaomi Corp. и други китайски конкуренти.

Трите устройства от серията M, всяко с цена под 20 000 рупии (283 долара), ще бъдат предложени от 5 февруари в онлайн магазина на Samsung India, както и в Amazon India, заяви южнокорейският производител. Най-евтиният от гамата ще се продава за по-малко от 10 000 рупии. По-късно компанията ще пусне устройствата и на други пазари.

„Серията се насочва изцяло към милениълите*, които съставляват една трета от 1,3-те милиарда население на Индия и половината от онлайн купувачите в страната“, казва пред Bloomberg Асим Варси, старши вицепрезидент на Samsung India.

Още по темата

Със засищането на продажбите на смартфони на западните пазари всеки производител - от Apple Inc. до Samsung и Xiaomi, търси нови клиенти в Индия, за да повиши своите продажжи. Втората по големина на населението страна в света е и най-бързо растящият пазар. Все пак само 24% от индийците притежават смартфони, така че има достатъчно възможности за достигане до нови клиенти.

„Битката в Индия е за сегмента от среден и нисък клас на смартфони, който е огромен", каза Аншул Гупта, анализатор в Gartner Inc., базиран в Мумбай. "Всеки продавач, който търси обем, приходи или пазарен дял и се стреми да бъде сред първите пет, ще трябва да оперира в този сегмент".

Акциите на Samsung се обезцениха с 0,7% в Сеул. Книжата загубиха 24% през 2018 г.

Индия е силно конкурентен пазар. Въпреки че цената е ключов фактор, купувачите на смартфони за първи път търсят стойност по отношение на дизайна и живота на батерията. Камерите и техните характеристики са важен фактор за лудите по селфитата индийци.

Серията M ще притежава 5000mAH батерия, поне две камери (скъпият модел на серията M има три) и 6,2 инчов екран. "Това е телефон, предназначен за забавления, пазаруване, игри и мултитаскинг – все неща, които според нашите изследвания са важни за милениълите", каза Варси.

Устройствата на Samsung покриват целия ценови спектър в Индия. Нейният Samsung Galaxy Note 9 дебютира през август с цена около 70 000 рупии, а Galaxy J2 се продава за по-малко от една десета от тази цена – за 6190 рупии.

Другите неотдавнашни усилия на компанията в Индия включват изграждането на най-голямата фабрика за смартфони в света точно до Делхи. В края на миналата година Samsung откри най-големия център за потребителски изживявания за своите устройства в света - в Бангалор, където също има изследователски център, най-големия ѝ извън Южна Корея.

* Поколението Y или „милениълите“ са всички, родени между 80-те и 90-те години

Още технологични новини вижте във водео материала на Bloomberg TV Bulgaria!

гледано: 2708   Още видео
Рейтинг 1 Рейтинг 2 Рейтинг 3 Рейтинг 4 Рейтинг 5
0 гласа

По статията работиха: Бойчо Попов, редактор Виктория Тошкова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Хардуер
Американските компании могат да получат лицензи за Huawei до края на юли