Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Български интернет доставчик иска да достигне до 20 млн. домакинства в Индия

Необходима е нов вид конкуренция в България на телекомите, посочи Николай Горчилов, основател на Excitel, който доставя широколентов интернет в Индия

Български интернет доставчик иска да достигне до 20 млн. домакинства в Индия

Снимка: Ройтерс

Като български доставчик на интернет в Индия визията на Excitel е дългосрочна и компанията иска да обхване 20 милиона домакинства. Докато не си изпълним плана, няма да мислим за листване на борсата или продажба на компанията. Това заяви в ефира на Bloomberg TV Bulgaria Николай Горчилов, основател на Excitel - базиран в Индия виртуален доставчик на широколентов интернет Excitel Broadband.

Още по темата

„В Индия войната е за всяка една улица и изграждането на инфраструктура и то за сгради, които ги няма на картата“, информира експертът и посочи, че целта на компанията е да достигне до повече потребители.

Николай Горчилов коментира и изоставането на България в класацията по скорост на интернет: „Факт е, че румънците, с които бяхме в топ 5 в света, продължават да са там, но ние изпаднахме.

Телекомите са доста доволни от статуквото. Необходима е нов вид конкуренция в България. След консолидацията на пазара не можем да кажем, че услугите са атрактивни“, коментира експертът.

По повод информацията, че Google ще инвестира 10 млрд. долара в цифровизацията на Индия Николай Горчилов обясни, че технологичният гигант си е научил урока и разбира, че без сериозна местна подкрепа трудно ще постигне успех.

Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.

Всички гости на предаването "Бизнес старт" вижте тук.

 

По статията работиха: Екип на Bloomberg TV Bulgaria , редактор Петя Стоянова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (1)

0
 
3
 
1
преди 2 месеца
Вярно е това за окрупняването на доставчиците и увеличаването на цената. В нашия вход имаше 12-13 доставчика и конкуренцията беше силна, днес са 3-4 броя (Vivacom, Mtel, "Optic com" и още един-забравих му името). Имаше Близу, имаше БГ Мрежа, Cellnet, много още, които бяха изкупени от големите мобилни оператори и така спадна конкуренцията и се вдигнха цените, спадна и скоростта най-вероятно.

Още от Новини
Технологиите като възможност за оптимизиране на бизнеса