Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Lyft вижда „път към рентабилност”, докато приходите ѝ се увеличават

Активната клиентска база на компанията е нараснала с 28% до 22,3 млн. души през третото тримесечие

Lyft вижда „път към рентабилност”, докато приходите ѝ се увеличават

Снимка: Ройтерс

Компанията за споделено пътуване Lyft Inc заяви, че приходите ѝ за третото тримесечие успяват да надминат очакванията на анализаторите, като подобрените перспективи показват, че дружеството се намира на пътя към рентабилността, която ще достигне до края на 2021 г., съобщава Ройтерс. 

Още по темата

Притисната да се превърне в печеливша компания в индустрията на споделеното пътуване, Lyft заяви, че нарастващият брой клиенти плащат пълна цена за услугите ѝ, докато броят на намаленията и промоционалните оферти се понижава.

Lyft, която оперира в 300 града в САЩ и Канада, заяви, че активната ѝ клиентска база е нараснала до 22,3 милиона, което е с 28% повече от преди година. Приходите на компанията са нараснали с около 63% до 955,6 млн.а долара през третото тримесечие, завършило на 30 септември, като в това отношение Lift успява да надмине очакванията на анализаторите.

Дружеството, в която японската интернет компания Rakuten Inc е голям акционер, средно спечели по 42,82  долара от всеки свой клиент през третото тримесечие. Разходите за продажби и маркетинг като част от приходите намаляват до 16%, което е спад от 41-процента от миналата година.

„Очакваме, че тези пазарни условия ще продължат, тъй като индустрията се съсредоточава върху постигането на рентабилност“, заяви главният финансов директор на Lift Брайън Робъртс.

Изпълнителният директор на Lyft Логан Грийн по-рано този месец заяви, че компанията очаква да бъде печеливша на базата на коригирана печалба преди лихви, данъци, обезценка и амортизация (EBITDA) през четвъртото тримесечие на 2021 г.

В същото време разходите през третото тримесечие нарастват със 70% спрямо предходната година, тъй като Lyft отчете 463,5 милиона долара нетна загуба, или по 1,57 долара на акция.

Акциите на Lyft поевтиняват с 6,12 на сто малко преди края на сесията на борсата в Ню Йорк.

По статията работи: Аспарух Илиев

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Трима души загинаха при пожар в едно от звената на Huawei