IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Търсенето от технологични клиенти накара WPP да повиши прогнозата си

Компанията очаква 6 до 7 процента ръст на коригираните приходи за годината

11:45 | 05.08.22 г.
<p>
	<em>Снимка: Pixabay</em></p>

Снимка: Pixabay

WPP, най-голямата рекламна агенция в света, повиши прогнозата си за годината като знак за устойчивото търсене на услуги дори в момент на икономически спад, пише Bloomberg.

Коригираните приходи от продажби ще нараснат с 6 до 7 процента, разкри базираната в Лондон група. За сравнение, предходната прогноза беше за 5,5% до 6,5% ръст.

Анализатори и инвеститори следят за сигнали как ще се представя рекламният бизнес, докато глобалният растеж се забавя, а инфлацията се ускорява. Компанията каза, че търсенето все още е силно, особено от клиенти в технологичната и здравната индустрия, с изключение на китайския пазар, където блокадите засегнаха прогнозите за продажбите за годината.

„Радваме се на силно първо полугодие с растеж в нашите творчески, медийни бизнеси и тези, свързани с връзките с обществеността“, коментира главният изпълнителен директор Марк Рийд. „Това отразява подобрената конкурентна позиция на нашите творчески бизнеси, с техните нарастващи възможности в търговията, преживяванията и технологиите, нашата продължаваща сила в медиите и възраждането на търсенето на съвети в стратегическите комуникации от нашите агенции за връзки с обществеността“.

Коригираните приходи от продажби са нараснали с повече от 12% до 5,5 млрд. паунда (6,7 млрд. долара) през първата половина на годината.

Търсенето на данни и технологични проекти може да помогне на WPP да преодолее отдръпването на клиентите от традиционните рекламни кампании през втората половина на годината, твърди анализаторът на Bloomberg Industry Матю Блоксхам.

Конкурентите са устойчиви до този момент. Publicis Groupe отчете по-висока от очакваното печалба за второто тримесечие и повиши прогнозата си за годината. Omnicom Group също повиши прогнозата за ръста на приходите си от продажби.

WPP придоби латиноамериканската агенция за електронна търговия Corebiz миналия месец, без да разкрие параметрите на сделката. Освен това през юни купи австралийската агенция за маркетингови технологични услуги Bower House Digital.

Цената на акциите на WPP нарасна с 1,3% до 892,80 пенса в Лондон в четвъртък. От началото на годината книжата са понижили стойността си с около 20% тази година. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 20:49 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още