Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Илон Мъск: Tesla ще фалира до 10 месеца, ако не се съкратят съществено разходите

Според ръководителя на концерна приходите от април ще осигурят само временно стабилизиране

Илон Мъск: Tesla ще фалира до 10 месеца, ако не се съкратят съществено разходите

Ръководителят на Tesla Илон Мъск. Снимка: Ройтерс

Основателят и генерален директор на Tesla Илон Мъск, съобщи, че производителят на електромобили ще остане без никакви пари до 10 месеца, ако ръководството не вземе сериозни мерки за съкращаване на разходите.

Това става ясно от писмо на Мъск до служителите му, което попадна в американските медии, съобщава Automedia.

През първото тримесечие на 2019 г. Tesla загуби 702 млн. долара и допълнително влоши финансовото си положение. Сега Мъск и Зак Киркхорн, който наскоро беше назначен за финансов директор, имат намерение лично да контролират всички разходи на компанията, в това число парите за външни доставки на части и оборудване, заплатите на служителите, техните командировки и други, съобщава пишет The Verge. 

Още по темата

През април приходите на Tesla за 2,7 млрд. долара, но в писмото на Мъск се казва, че тази сума ще осигури само 10 месеца на компанията, ако не се вземат мерки. Преди година милиардерът също направи подобно изявление, като тогава призова служителите си да ограничат максимално разходите си.

По-късно Мъск опрости организационната структура на компанията, като през юни 2018 г. съкрати 9% от персонала, а през януари 2019 г. същото се случи и с още 7%.

В същото време стана ясно, че Националният комитет за безопасност на превозите в САЩ (NHTSB) е завършил разследването на катастрофа с Tesla Model 3, при която водачът беше загинал. Инцидентът се  случи на 1 март във Флорида, но едва сега се съобщават подробности за него.

Подобно инциденти накараха концерна да подобри софтуера за батериите си. Tesla разкри, че докато продължава да проучва къде се коренят проблемите ще направи известни промени, за да може "занапред да защити батерията и да увеличи живота ѝ".

По статията работи: Automedia.bg

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (20)

   1| 2    
0
 
0
 
20
преди 1 месец
Сега, като се замисля, може и да опитват да я погълнат. И смазеат хапката. Кой точно -не знамно, едва ли, с цел затваряне. По-скоро, на момента, си формират печалбите от отикване на поскъпнали (отново, след поглъщането) акции. Може, да опитват да научат Мъск кога и какво да/не?/ пуши..
Обаче, повтарям: Явно, видели са, че има хляб в електричките и гледат (още по-големите играчи или добре организирана глутница от пи-малки) СЕГА да се поддигурят, че печелат, купувайки евтино.
- Близко до ума.
При положвние,че устиска на натиска и сега НЕ продаде, Мъск ще спечели още пивече.
3
 
11
 
19
khao до: Ivel
преди 1 месец
Няма профилна снимка
логиката ти е железна, после ми кажи с кви очи ще искаме от *** във факултета да спрат да горят пласмаса и дрехи .... тях си ги устройва също, а ние прекалихме с желанията ни да живеем на чисто!
17
 
16
 
18
преди 1 месец
Няма профилна снимка
Прекалиха с оплюването да дизелите. Аз искам да си карам стар дизел и трудно ще ме убеди няккй да стана ватман. Освен ако не ми подарят една Тесла с обещанието да зареждам само от чии то станции, както правят маркетинг телефонджийте. Иначе стария дизел си ме устройва перфектно към момента.
6
 
5
 
17
Pyramid до: ABBA
преди 1 месец
...да не го закопчаят, по някое време.
5
 
20
 
16
преди 1 месец
Няма профилна снимка
Tesla от поне 5 години фалира "до няколко месеца" и все не фалира :D Не знам как става тоя номер.
Иначе има може би 1-2 сериозно проблема - цената на ресурсите за батерии, като почнат всички да бълват електромобили и/или хибриди. Тогава Тесла ще е малко по в ъгъла, понеже произвежда само ел. коли. Може да се окаже, че комай големият печеливш може да излезе тойота с хибридите и с водородната система.

Още от Новини
Британската автомобилна индустрия ще губи по 50 хил. паунда на минута при твърд Brexit