Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Седмичен нюзлетър

"Мегапартс" строи завод за преработка на автомобили в Северозападна България

Компанията ще инвестира 52 млн. лева в новата мощност, която ще осигури 2 хил. работни места

"Мегапартс" строи завод за преработка на автомобили в Северозападна България

Графика: Megaparts.bg

"Мегапартс България" ще изгради завод за преработка на автомобили в Северозападна България, съобщиха от компанията за Investor.bg. Новата производствена мощност ще бъде построена на площ от 62 хил. кв. метра.

Теренът е бил закупен преди година, но от компанията отказаха повече подробности за местоположението с цел да бъде защитена инвестицията.

Плановете са новият завод да бъде изграден до 2024 г. Неговата основна дейност ще бъде демонтиране на автомобилни детайли, които са годни за повторна употреба.

Ще бъдат обслужвани всички видове техника - от мотоциклети до тежкотоварни камиони и селскостопански машини.

Очакванията са, че когато заводът заработи с пълната си мощност, това ще намали три пъти цените на авточастите, предлагани от компанията.

Инвестицията в изграждането на завода ще бъде в размер на около 52 млн. лева. В това начинание "Мегапартс България" има за партньор азиатски холдинг, уточниха от компанията.

Новата мощност ще отвори 2 хил. работни места. От компанията коментираха още, че една от причините да изберат Северезападна България за инвестицията си е и нуждата от работна ръка.

По статията работиха: автор Деляна Петкова, редактор Миглена Иванова

Последни новини

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (4)

0
 
5
 
4
MZ/X до: cymru
преди 2 години
Няма профилна снимка
България и Източна Европа поне още 20-30 години няма да мине масово към електромобили, защотото хората купуват основно коли втора употреба от Западна Европа. Първо в Западна Европа трябва да навлезат масово електромобилите и чак 5-10 години след това ще се появят масово и в Източна Европа. До тогава частите втора употреба ще са търсени. Електрическите автомобили обаче, макар и с по малко части, също биха могли да се разглобяват. Един добре поддържан електромотор може да е вечен!
9
 
20
 
3
преди 2 години
А кражбите на автомобили, колко пъти ще нараснат?
Изборът на Северозападна България е бедното население, което ще бъде наето да доставя стока за разфасоване. А и се очаква стоката за разфасоване да идва не само от Бг, ами и от Румъния и Сърбия. В Гърция не се гепи лесно кола, а в Турция там става много лошо, ако те хванат.
Китайски холдинг?!! ... поредната офшорка на нашенска джамбазка групировка, събрала пари от кражби и сега ги превърта официално.
0
 
25
 
2
FNM
преди 2 години
Няма профилна снимка
Каква е тази 2024 години? Това си е пълен кьорфишек.
2
 
19
 
1
преди 2 години
Кьор фишек - 2024 - то тогава ще сме на електромобили, а в тях няма толкова много компоненти в сравнение със сегашните. По добре да си помислят за бизнес модела въобще.

Още от