Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Стил

Adidas е продала рекорден брой футболни тениски около Световното първенство

Продажбите са насърчили финансовото представяне на компанията за второто тримесечие

Adidas е продала рекорден брой футболни тениски около Световното първенство

Снимка: Архив Ройтерс

Финансовите резултати на германската компания за спортни стоки Adidas са били насърчени от Световното първенство по футбол. Фирмата е продала рекорден брой тениски, въпреки че националните отбори, които спонсорира, са загубили от тези на страни, подкрепяни от конкурента ѝ Nike, пише Bloomberg.

В резултат на новината книжата на компанията повишиха стойността си с около 10% - най-големият ръст от март насам, след като компанията обяви приходи и печалба за второто тримесечие, които надминаха очакванията на анализаторите.

Продажбите на тениски за Световното първенство по футбол надминаха 8-те млн. бройки, които фирмата продаде на събитието преди четири години, обяви главният изпълнителен директор Каспър Рорстед в интервю за CNBC. Това се случва въпреки факта, че два отбора, носещи екипи на Nike – победителят Франция и останалите втори Хърватия – бяха на финала тази година.

Още по темата

Коригираните спрямо валутните колебания приходи на компанията са нараснали с 10 на сто до 5,26 млрд. евро (6,1 млрд. долара) през второто тримесечие, подпомогнати от ръст от 12% на генерираните от едноименния бранд обувки приходи. Средната прогноза на анализаторите беше за 5,17 млрд. евро. Нетната печалба е стигнала 396 млн. евро, което също е над очакванията на анализаторите за 386 млн. евро.

Компанията заяви, че се радва на двуцифрен растеж в Северна Америка, Азиатско-тихоокеанския регион, Латинска Америка и Русия. Освен това потвърди прогнозата си за 10% ръст на коригираните приходи от продажби през тази година.

Adidas заяви, че е имала „изключителен растеж“ на продажбите на футболен мърчъндайз в Русия, където се проведе Световното първенство, както и в Латинска Америка. Продажбите в тази категория са нараснали с двуцифрен темп и в Северна Америка, и Западна Европа.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Виктория Тошкова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Стил
Акциите на H&M поскъпнаха въпреки по-слабите от очакванията резултати