-
Слабото представяне в Китай и митата помрачават перспективата за печалба на BMW
Компанията очаква марж между 5% и 7% за 2025 г., след като през предходната година показателят за рентабилност падна до 6,3%, най-ниското ниво от четири години
-
BMW: Европа трябва да се откаже от забраната на бензинови коли заради зависимостта от Китай
Настроението в Европа „клони към песимизъм“, заяви главният изпълнителен директор Оливер Ципсе
5 -
След Mercedes Китай препъна и BMW
Базираният в Мюнхен концерн все пак потвърди насоките си за цялата година, фокусирайки се върху надеждите около Neue Klasse
-
Митата на ЕС спъват плановете на региона за по-евтини електромобили
Търговските бариери могат да доведат до неблагоприятна спирала, която от своя страна да предизвика изолация, предупреждава шефът на BMW Оливер Ципсе
10 -
Германските автоконцерни се страхуват от отговора на Пекин, ако ЕС наложи мита
Пекин вече изпраща сигнали, че е готов да наложи ответни мерки, които биха засегнали най-вече компании като BMW и Mercedes-Benz
10 -
Шефът на BMW: Не може да има Зелена сделка в Европа без ресурси от Китай
Ако ЕС наложи мита върху вносните китайски електромобили, блокът все едно се прострелва в крака, категоричен е Оливер Ципсе
5 -
Търговска война около електромобилите с Китай може да навреди най-вече на производителите
Европа не трябва да следва примера на САЩ, а да потърси по-балансиращ подход, който да подкрепи целите ѝ относно установяването на верига на доставки на батерии
-
Шефът на BMW: Линията Neue Klasse ще е поне толкова печеливша като сегашните ни електромобили
Новата линия ще бъде пусната на пазара през 2025 г.
-
Шефът на Renault Лука де Мео ще наследи като президент на АСЕА Оливер Ципсе
ЕС спешно трябва да приложи политики, подкрепящи целта на АСЕА за декарбонизация и засилващи нейната конкурентоспособност, изтъква Де Мео
Таг Оливер Ципсе
Пазари


