-
19.06.2014
Туристическият бизнес и дизайнери решават съвместно за бранд „България“
МИЕ е поставило обсъждането на новото туристическо лого на широка експертна основа
1 -
31.01.2014
Иво Маринов: Туристическото лого трябва да се разглежда като маркетингов инструмент
Нормално е да има различия между творците и маркетингови специалисти по тази тема, смята бившият зам.-министър с ресор туризъм
1 -
29.01.2014
Предлагат нови 10 варианта за туристическо лого
Новите предложения са изработени отново от фирмата, която изготви стария вариант на емблемата, без допълнителни средства
-
Още въпроси по "Бранд България"
Какво ще се случи с парите, дадени за изготвянето на маркетинговата концепция?
-
Бранд „България“: Ситуация на омагьосан кръг
Според ресорния заместник-министър Бранимир Ботев липсва яснота за бъдещето на проекта
2 -
20.02.2013
Разследват Ангел Семерджиев за конфликт на интереси
Комисията за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси ще разгледа и случая с изработката на бранд България
2 -
Делян Добрев поиска пълна преработка на туристическото лого
Промените в логото ще бъдат за сметка на фирмата-изпълнител на стратегията за интегриран бранд "България"
3 -
Логото на бранд "България" - уникално, но не съвсем
Българското туристическо лого поразително прилича на това на Киргизстан
41 -
Стратегията за бранд "България" временно е спряна
Министерството на икономиката е възложило на фирмата-изпълнител да направи промени в графичното изображение на логото
3
Таг бранд българия
Пазари