IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Делян Добрев поиска пълна преработка на туристическото лого

Промените в логото ще бъдат за сметка на фирмата-изпълнител на стратегията за интегриран бранд "България"

12:52 | 14.02.13 г. 3
<p>
	<em>Логото на туристическия продукт на България все пак ще бъде променено.</em> Снимка:<em>М</em><em>ИЕТ</em></p>

Логото на туристическия продукт на България все пак ще бъде променено. Снимка:МИЕТ

Логото на туристическия продукт на страната ни, по-известен като бранд „България“, в момента се преработва по възложение на министъра на икономиката, енергетиката и туризма Делян Добрев, съобщи БТА. По-рано днес след откриването на туристическата борса "Ваканция и спа експо" в столицата ресорният министър съобщи, че фирмата-изпълнител на стратегията за бранда, ще трябва да пренаправи графичното изображение на емблемата за своя сметка.

Консорциумът "Обединение за бранд България", който през лятото на миналата година спечели обществената поръчка за реализирането на интегрираната марка на туризма ни, сега ще трябва да "се консултира с всички изразили неодобрение към логото на бранда", заяви министърът. След проведените разговори фирмата ще трябва да представи и новата визия за емблемата.

"Логото ще трябва да бъде преработено във вид, който да бъде приет от българското общество и професионалните среди", категоричен бе Добрев.

Припомняме, че въпросното графично изображение е "върнато за поправка", още преди повече от седмица, когато стана ясно, че ресорното министество всъщност прави проверка на цялата обществена поръчка за направата на стратегията за бранд "България".

В тази връзка Анелия Генова, директор „Маркетинг, реклама и информация в туризма” в МИЕТобясни, че заради планираните поправки в графичната емблема реализирането на стратегията за бранда е временно спряна. В резултат на това България няма да може да представи новата визия на туристическия й продукт на предстоящо международно туристическо изложение в Берлин.

"За капак" на общественото недоволство от логото, което трябва да представлява и своеобразен символ на туризма ни, преди 2 дни Investor.bg се натъкна на логото на Киргизстан, което прилича поразително много на родното.

 

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 13:32 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

3
rate up comment 1 rate down comment 0
MNN
преди 11 години
не искам да коментирам дали е добро/лошо/красиво/грозно и т.н. новото лого, но това, което правят е поредната голяма глупост... Целта на логото трябва да въздейства на потребителя, т.е. потенциалните туристи, а не да удовлетворява естестическите претенции на "всички изразили неодобрение към логото на бранда"... че те като го преработят ще се появят още толкова нови критики... Според мен най-големият гаф е, че прилича на това на Киргизтан... Никое лого няма да удовлетворява на 100% бг интелектуалците и не трябва!
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
2
rate up comment 1 rate down comment 0
MNN
преди 11 години
не искам да коментирам дали е добро/лошо/красиво/грозно и т.н. новото лого, но това, което правят е поредната голяма глупост... Целта на логото трябва да въздейства на потребителя, т.е. потенциалните туристи, а не да удовлетворява естестическите претенции на "всички изразили неодобрение към логото на бранда"... че те като го преработят ще се появят още толкова нови критики... Според мен най-големият гаф е, че прилича на това на Киргизтан... Никое лого няма да удовлетворява на 100% бг интелектуалците и не трябва!
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
1
rate up comment 8 rate down comment 0
Спящият бик
преди 11 години
За милион и половина всеки ден мога да го правя и преправям.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още