Цялостната изработена стратегия за бранд България е правилна, но би следвало въпросите около туристическото лого на страната ни да се подложат на широка дискусия в бранша, преди да се премине към окончателното решение за неговата визия. Това каза Иво Маринов, бивш заместник-министър с ресор туризъм в ефира на Bulgaria On Air.
Според него емблемата на българския туризъм трябва да се разглежда като маркетингов инструмент, а не само от художествена гледна точка. „Нормално е да има различия между творците и маркетингови специалисти по тази тема”, смята той. И допълни, че страната ни има огромен потенциал от природни дадености и богатства и е трудно да се изведе един водещ.
Проблемът е кое да бъде водещо и изведено като акцент в логото, дали да има подбрандове или не, коментира бившият заместник-министър, в чийто мандат беше изработено скандалното лого.
На въпрос как да бъдат инвестирани парите за реклама на туризма, които ще получим от ЕС в новия програмен период Маринов каза, че е рано да се говори за конкретна сума, но във всички случаи средствата трябва да се разходват ефективно и да се търси ефектът от рекламата, защото „колкото и пари да се наливат в туризма, никога няма да стигнат”.
Не е редно да включват безплатни екскурзии в пакетите на туроператорите, каза още Маринов по повод на готвените промени в закона за туризма. Той посочи, че и сега някои оператори включват в пакета си подобни предложения, които се заплащат допълнително при желание на туристите.
Това не е начин за развитие на културния туризъм, трябва да има социализация на културните обекти и да се работи за налагането им на международните пазари, каза Маринов.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?
преди 11 години Хa, Хa...проблема не е в "различия между творците и маркетингови специалисти" ... а кой взе парите ? ... - поне половината да ги беше върнал, като се разшумя... че цената е Х10 отговор Сигнализирай за неуместен коментар