IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore

Пазарът на реклами в социалните мрежи се очаква да нарасне с 29% догодина

Растежът при рекламите в социални мрежи като Twitter и LinkedIn ще е почти три пъти по- голям от очаквания през 2011 г. ръст от 11% за всички реклами в интернет

17:38 | 16.08.10 г.
Автор - снимка
Създател
Пазарът на реклами в социалните мрежи се очаква да нарасне с 29% догодина

Продажбите на реклами във Facebook и конкурентни социални мрежи в интернет ще нараснат с 29% през следващата година, сочи проучване на eMarketer Inc., цитирано от Bloomberg.

Глобално разходите за реклама в социалните мрежи ще нараснат до 4,26 млрд. долара през 2011 г. от прогнозираните 3,3 млрд. долара през тази година, казва Дебра Уилямсън, анализатор на eMarketer, базирана в Ню Йорк компания за проучване на дигиталния пазар.

Растежът при рекламите в социални мрежи като Twitter и LinkedIn ще е почти три пъти по-голям от очаквания през 2011 г. ръст от 11% за всички реклами в интернет.

Компании, които до неотдавна сравнително неохотно се престрашаваха да публикуват рекламите си до лични съобщения и снимки, споделяни в социалните сайтове, сега са все по-силно са привлечени от тази рекламна среда, казва Уилямсън. „Поглеждат на 500-те милиона активни Facebook потребители и си казват: 'Трябва да сме там, това са страшно много хора", допълва тя.

Facebook завзема все по-голям дял в интернет рекламите в социалните мрежи. Приходите от реклама на базираната в Калифорния компания догодина се очаква да достигнат 1,76 млрд. долара, което ще й донесе 41% пазарен дял. През тази година пазарният дял на компанията е 39%.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 16:38 | 05.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още