IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Виртуални приемни ще се отзовават на сигнали за нередности в морските курорти

КЗП активно ще следи за коректното обявяване на цените на плажа

11:40 | 13.06.17 г.
<p>
	<em>Снимка: Pixabay</em></p>

Снимка: Pixabay

Виртуални приемни на Комисията за защита на потребителите (КЗП) са започнали работа по морските курорти. Те са разположени на видни места в близост до плажове и оживени места. Това съобщи председателят Димитър Маргаритов по БНТ.

Всеки, който има проблем, може да се свърже на безплатния телефон 0 700 111 22 и да подаде оплакване.

Председателят на КЗП коментира, че от Комисията разчитат на сигнали от потребителите за лоши стоки и услуги, за да могат екипите да реагират. Затова виртуалните приемни ще работят денонощно. 

През активния летен туристически сезон Комисията за защита на потребителите ще следи за коректното обявяване на цените и условията, при които се предоставят услугите на плажа като отдаване под наем на плавателни средства и ползването на различни атракциони край брега.

Маргаритов акцентира върху покупките, свързани с подготовката на лятната почивка.

Комисията няма да допусне на пазара да се разпространяват надуваеми артикули, които могат да бъдат опасни, т.е. да не отговарят на въведените със съответните стандарти изисквания.

Той добави, че по отношение безопасността на този тип изделия компетентен орган е и Държавната агенция по метрологичен и технически надзор, с която могат да бъдат извършвани и съвместни проверки.


 


 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 08:19 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още