Живеем в ерата на „скоростта“ в комуникацията. Информацията се движи изключително бързо и с различни средства; начинът, по който хората се информират се променя. Социалните медии имат голямо влияние върху общественото мнение. От уста на уста е техника, която става по-мощна от всякога. Въпреки това маркетинговите комуникации трябва да бъдат изучавани внимателно.
Новите технологии бързо се разпространяват и позволяват на аудиториите да заемат по-интегрирана роля; тук идва нуждата от маркетинг на съдържанието. Съдържание, генерирано от потребителите, онлайн видео и блогове, е само част от инструментите, които вече се използват.
От друга страна, телевизията и радио станциите усърдно инвестират в онлайн технологиите, променяйки също формата си. Те използват дигитална технология, инвестират в интернет телевизия или радио и създават онлайн портали за новини, като се опитват да комуникират с публиките си по нови канали. Медийните компании трябва да разберат, че единственият начин да удължат живота на бизнеса си е да са ориентирани към бъдещето и да планират в дългосрочен план. За съжаление някои медии (както и много други компании) не могат да видят катаклизмите, които се случват както в комуникацията, така и в социално икономичната структура на обществото ни.
В контекста на комуникацията в момента ставаме свидетели на една среда, затрупана с реклама; среда с медиен плурализъм, наситена с послания. Маркетолозите трябва да се справят с този проблем. Вярно е, че средностатистическият човек приема стотици рекламни послания всеки ден (ТВ, радио, вестници, интернет, списания, билборди, подвижна медия, имейли, съобщения по мобилния телефон, знаци, лога и т.н.). Заливането с реклама расте и маркетинг специалистите трябва да въвеждат нови начини на ефективна комуникация с потребителите.
Разработването и въвеждането на интегрирани маркетингови комуникационни програми вече не е достатъчно. Нуждата от микро маркетинг е по-очевадна от всякога. Маркетолозите трябва да сегментират и таргетират пазара внимателно. За да се пробие засипването с реклами са нужни креативност, уникалност и повторение, които да бъдат съобразени с новите медии,


Вдигат учителските заплати с 10 процента
Николай Младенов ще управлява изпълнителния комитет за Газа
Зверско убийство на сина на зам.-кмета на Харков във Виена
Тарикати продават стартови пакети евро от по 20 лева за 50
Мъж е в кома след тежък побой пред магазин
И. Шнабел от ЕЦБ подкрепя прогнозите за повишение на лихвите
САЩ създадоха новия си план за национална сигурност спрямо капризите на Тръмп
Deutsche Bank: Бумът на AI продължава, няма балон
Посланик Пъздър за глобите на ЕС, енергетиката и AI, част 3
Посланик Пъздър за глобите на ЕС, енергетиката и AI, част 2
Пет от най-странните жабки в серийни автомобили
Първото BMW M се продава
Опасно ли е поставянето на калъфи върху седалки с подгрев
Volkswagen вкарва три модела в сервизите заради проблеми с безопасността
Hyundai възражда един от най-забавните си модели
Откриха нови доказателства за селективен канибализъм сред неандерталците в Европа
Мутация на грипа във Великобритания може скоро да дойде у нас
Европа може да разчита само на себе си, загуби САЩ като приятел в нужда
Как да развиваме любовта си, когато приоритетите се променят?