Въпреки огромното покритие на аудиторията в интернет, което имат социални мрежи като Facebook, маркетолозите продължават да залагат на сайтове с локално съдържание при опитите си да достигнат аудиторията в дадена страна.
Такава е практиката в 69% от рекламните кампании, става ясно от изследване на Harris Interactive за настроенията сред рекламните агенции и маркетолозите, цитирано от BizReport.
Едва една трета от големите компании с приходи над 100 млн. долара използват Facebook, за да достигнат до клиенти. Като причина за ниския интерес се посочват трудностите при управлението на информацията, измерването на ефективността, както и намирането на релевантно локално съдържание, където да се излъчва рекламата.
След сайтовете с локално съдържание най-често използваният начин за достигане на аудиторията в даден географски регион е печатната реклама, която се прилага в 62% от случаите. В 59% от кампаниите се организира събитие, а в 46% - представяне на продукта.
В изследването са участвали 105 мениджъри на глобални марки. Отговорите надхвърлят 100%, тъй като запитаните са давали по повече от един вариант.
Едва 45% от тях използват фен страници в социалните мрежи, а под 30% ползват услугите на платени социални мрежи. 17% посочват, че използват текстови съобщения, става ясно от проучването.


Тъжна вест! Почина един от най-големите архитекти в историята
Какво време ни очаква в неделя?
Внимание! Чакат ни мощни магнитни бури в следващите дни
Желязков посети Монетния двор, за да види лично как се секат българските евромонети (СНИМКИ)
"Toха" взе приз за цялостно представяне на кулинарния фес за Никулден във Варна (СНИМКИ)
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
Глобата от 140 милиона долара на Мъск показва, че ЕС губи самообладание
ChatGPT спечели правото си да се саморегулира. Това може да се развие зле
Германия ускорява мерките срещу дронове - зачестяват инцидентите на летищата
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Божидар Божанов: По всичко изглежда, че провокаторите са действали с МВР
Разходите за заплати нарастват с около един милиард евро
Румен Петков: Омразата тръгва от парламента
Желязков: Българските евромонети ще са законно платежно средство от 1 януари
„Арда“ надви „Локомотив“ на „Лаута”