След месеци на спекулации американската компания за интернет продажби с намаление Groupon най-накрая предприе първично публично предлагане с намерението да събере около 750 млн. долара.
В четвъртък Groupon се похвали с добър ръст на приходите, но призна известна нетна загуба за миналата година и първото тримесечие на 2011 г.
Wall Street вероятно ще помогне на Groupon да събере 750 млн. долара. Компанията, която отхвърли доста добра офертата да бъде погълната от Google по-рано тази година, посочва като най-големи рискови фактори силната конкуренция и младостта си. Въпреки това данните наистина дават добра представа за състоянието на компанията, пише zdnet.com.
Първичните публични предлагания на LinkedIn и Groupon се приемат като генерална репетиция за Facebook, когато компанията най-накрая реши да стане публична.
Предлагаме поглед над Groupon в цифри:
Към 31-и март компанията е разполагала с 7107 служители, спрямо 37 към 30 юни 2009 г.
В края на март потребителите на Groupon са били 83,1 млн., докато в края на юни 2009 г. - малко над 152 хил.
Първичното публично предлагане на Groupon - 750 млн. долара.
Приходите на компанията към 31-и март са 644,7 млн. долара. Приходите за 2010 г. достигнаха 713,4 млн. долара.
Нетната загуба на компанията за 2010 г. е 413,4 млн. долара, докато за първото тримесечие на тази година нетната загуба възлиза на 113,9 млн. долара.
За първото тримесечие на 2011 г. пазарното разрастване на компанията се оценява на 208,2 млн. долара, докато за 2010 г. е било оценено на 263,2 млн. долара.
През първото тримесечие търговците, работещи с компанията, са били 56,781 хил., като за периода са продадени 28,1 млн. ваучери за намаления.
За привличане на потребители в Северна Америка през второто тримесечие на 2010 г. компанията е похарчила 18 млн. долара.
Брутната печалба за четирите тримесечия, завършващи на 31 март 2011 г., е 61,7 млн. долара.
Към 31-и март в касата на компанията е имало 7 млн. долара.


Призът „Спортист на Варна“ ще бъде връчен на 16 декември
Никола Цолов стартира от първа редица в Абу Даби
Тъжна вест! Почина поетесата Ружа Велчева
Елхите във Варна вървят от 30 до 300 лева
Природните бедствия са довели до силен ръст на имуществените застраховки у нас
ЕС търси Меркосур, за да се конкурира със САЩ и Китай, но предлага малко
Турската лира остава стабилна, а икономисти очакват ново понижение на лихвите
Юанът става все по-използван при паричните преводи
Noventiq ускорява AI трансформацията в бизнеса с Microsoft Copilot и нова експертна специализация
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Audi готви още една изненада
Политик предложи премахване на червения светофар и знаците на пътя
ГЕРБ внесе предложението за закриване на комисията "Сорос" в парламента
След Пеевски и Коцев: Максим Генчев проси пари за "Карадажата" и от Мирчев
Два месеца преди игрите: Олимпийският огън беше запален в Рим
Издигнаха къщички и палатки за протестиращите фермери край Промахон-Кулата
преди 14 години Освен това, за колко процента от компанията са тези 750 млн. долара?? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 14 години "След месеци на спекулации американската компания за интернет продажби с намаление Groupon най-накрая предприе първично публично предлагане с намерението да събере около 750 млн. долара.""При първичното си публично предлагане Groupon събра 750 млн. долара."Въпросното предлагане все още не се е състояло. Все пак имате претенции за сериозна медия. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 14 години групон е в пъти по добро ипо от linkedin... имат булетпруф модел за печалба обвързан с потребителите... което го няма при линкедин отговор Сигнализирай за неуместен коментар