IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

General Motors спира платената реклама във Facebook

Според Forbes GM ще продължи да ползва безплатната си рекламна страница в социалната мрежа

10:14 | 16.05.12 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
General Motors спира платената реклама във Facebook

Американският автомобилен концерн General Motors има намерение да спре платената си реклама във Facebook, пише Wall Street Journal.

Според публикацията маркетинг отделът на компанията е стигнал до извода, че рекламите почти не достигат до клиентите. Според списанието GM ще продължи да ползва безплатната си рекламна страница в социалната мрежа.

„Рекламата във Facebook е ефективна и важна“, заявява маркетинг директорът Джоел Иланик, без да потвърждава стопирането на рекламата.

Информацията за намерението на компанията идва в много неподходящ момент за Facebook – дни преди първоначалното публично предлагане на компанията.

General Motors е един от най-големите рекламодатели в САЩ. Най-големият автомобилен производител е третият по големина рекламодател в Щатите според данни на асоциацията на рекламните агенции. Годишният бюджет за рекламни на концерна е над 300 млн. долара.

В този смисъл подобна стъпка може да подаде сигнал и към други компании. Рекламата е най-важният източник за приходи на Facebook, а инвеститорите често реагират на подобни новини.

Много водещи компании се притесняват за ефективността на изразходваните средства за реклама във Facebook, пише Forbes, като припомня, че GM е една от големите компании, които обявиха своето фирмено присъствие в Google+.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 20:29 | 07.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още