Социалната мрежа LinkedIn съобщи днес, че печалбата й за второто тримесечие е намаляла, но въпреки това е над очакванията на анализаторите, предаде ВВС.
Нетната печалба на компанията за периода април – юни се е понижила с 38% до 2,8 млн. долара спрямо същия период на миналата година.
Приходите за тримесечието обаче са се увеличили с 89% до 228 млн. долара заради ръста при премиум абонаментите, докато анализатори очакваха приходите да достигнат малко над 216 млн. долара. Компанията освен това повиши очакванията си за приходите за цялата година до 915-925 млн. долара от 880-900 млн. долара.
LinkedIn беше един от първите социални сайтове, които станаха публични. Акциите на компанията са поскъпнали с 48% от началото на годината, а пазарната й капитализация се увеличи до 9,7 млрд. долара.
Социалната мрежа освен това има над 175 млн. потребители по целия свят.
В същото време основният й конкурент Facebook е привлякъл 955 млн. потребители, но съобщи, че 83 млн. от профилити, или над 8%, са фалшиви.
Същевременно акциите на Facebook не се справят толкова добре на борсата. Цената им върви надолу откакто компанията излезе на борсата.


"Toха" взе приз за цялостно представяне на кулинарния фес за Никулден във Варна (СНИМКИ)
Спипаха двама гастрольори, тарашили жилища и автомобили във Варна
Трима мъже от Попово са загиналите при зверската катастрофа край Търговище
Няма опасност за околната среда заради авариралият танкер край Ахтопол
Никола Цолов спечели първия си подиум във Формула 2
ChatGPT спечели правото си да се саморегулира. Това може да се развие зле
Германия ускорява мерките срещу дронове - зачестяват инцидентите на летищата
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
SpaceX ще предложи акции на вътрешни лица при рекордна оценка
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Кадиров: Зеленски отдавна не е легитимен президент на Украйна
Спират камионите през „Капитан Петко войвода–Орменио“
Защо туристи посещават места на зверства?
Община Царево задейства системата BG Alert
Идеи за коледни подаръци под 50 лева
преди 13 години Противно на заглавието статията всъщност говори за нарастващи обороти.Също малко странно при сравнението с Facebook се говори за брой потребители, а не за финансови показатели - нещо, в което LinkedIn има стратегическо предимство пред Facebook, защото има диверсифицирани приходи. отговор Сигнализирай за неуместен коментар