Потребителите пазаруват онлайн предимно заради удобството и възможността за сравняване на продукти и цени. Сега обаче се явява и друг съществен фактор за решението на хората да пазаруват по интернет и това е отговорността към околната среда.
Над една трета от американците (35%) вярват, че онлайн пазаруването нанася по-малко вреди на природата в сравнение с пазаруването в магазините, показва анкета на Shop.org, цитирана от eMarketer.
По-добрата новина за онлайн търговците е, че 60 на сто от хората, които вярват в екологичните заслуги на онлайн покупките, казват, че биха пазарували повече по интернет като част от по-екологичен начин на живот.
„Появиха се много сайтове за онлайн търговия, които помагат на потребителите да намерят природосъобразни продукти и да получат съвети за това как да преминат към „зелен” начин на живот”, казва Джефри Грау, анализатор от eMarketer. „Освен това досетливите потребители използват интернет, за да оценят доколко основателни са претенциите за природосъобразност на продуктите и социалните сайтове се превръщат в основни центрове на много екологични дискусии”.
Учудващо, рецесията не е провалила плановете на американците да купуват екологични продукти. Според друго проучване над четири пъти повече хора казват, че е по-вероятно да продължат да купуват екопродукти в сравнение с хората, които казват, че вероятността да правят подобни разходи при тази икономическа ситуация е по-малка. Резултатите, показват още, че осем на всеки десет анкетирани планират да отделят поне толкова средства за екопродукти, колкото и преди.
„Брандовете засилват въвеждането на нови екологични продукти в отговор на растящото търсене”, казва Грау.
По данни на Datamonitor броят на новите природосъобразни продукти в САЩ се е увеличил повече от двойно през 2008 г. в сравнение с година по-рано.
„За да се утвърди екологичното потребление, маркетолозите трябва да бъдат креативни в таргетирането на хората, които биха съзрели полезност в техните продукти”, казва Грау. След това трябва да обяснят как предложенията им биха подобрили живота на хората и интернет може да е идеалното място за започване на разговора, пише изданието.


19-годишен българин е загинал на фронта в Украйна
Сушата предизвиква срутвания на земята и отромни дупки в Турция
Тръмп и глобалната „бролигархия“ — сливането на властта, парите и семейните интереси
Украйна издирва Филип Киркоров, а той заяви: Всички знаят къде да ме намерят
Асоциацията на банките със съвети за преминаването към евро
Европа отменя забраната за двигателите с вътрешно горене
Защо Chase на J.P. Morgan и дигиталните му съперници обожават Германия
„България Еър“ и Летище „Васил Левски“ – София посрещнаха 8-милионния пътник за 2025 година
Българският имотен пазар – добри, лоши и зли практики
Как ASML оформиха индустрията на AI чиповете
Китайците нямат спиране – ще участват в 24 часа на Льо Ман
Трябва ли да се сменят и сензорите за следене на налягането с гумите
Световната автомобилна индустрия изпадна в дълбока криза
5 мита за SUV, които е време да изчезнат
Renault слага край на най-малко известната си марка
Бъдещата кралица на Нидерландия впечатли със 146-годишна тиара и старинно колие
Ядрена тайна, заровена в хималайските ледници: Как ЦРУ загуби радиоактивно устройство в Индия
Реалната заплаха на криптовалутите за банките
Вижте коледната картичка на кралица Летисия и испанското кралско семейство