Въпреки ефективността на имейл маркетинга много от хората, които се абонират да получават имейли, често впоследствие прекратяват абонамента си.
По данни на Epsilon и ROI Research 55% от имейл абонатите в САЩ и Канада понякога се отказват да получават имейли, за които са се абонирали, а 14% от тях често правят това. Само 5% от анкетираните твърдят, че никога не прекратяват абонамента си. За Западна Европа тези стойности са съответно 50%, 15% и 6%. По-различни са данните за Азиатско-тихоокеанския регион, където 31% от потребителите понякога се отказват от абонамента си, само 4% често прибягват до това, а 14% никога не се отказват да получават такава поща.
Повечето интернет потребители се отказват от тези имейли заради несъщественото им съдържание. „Компаниите гледат на имейла като на изгодно средство за маркетинг, но злоупотребата с него може да отблъсне клиенти заради твърде много получени имейли или неподходящи послания”, казва Кевин Мейбли от Epsilon.
„Жителите на Северна Америка получават огромно количество имейл съдържание и в същото време стават все по-селективни относно вида на имейлите, които искат да получават”, добавя Мейбли.
Имейл маркетингът е сред начините за задържане и ангажиране на потребителите с най-голяма разходна ефективност, пише eMarketer. По-рано тази година comScore установи, че коефициентът на превръщане на имейлите в САЩ възлиза на 4,4%. Този коефициент показва каква част от изпратените имейли са провокирали сред получателите желаното от подателя действие - например покупка на даден продукт. Проучване на Epsilon пък сочи, че разходите за имейл маркетинга ще е последното нещо, от което маркетинговите директори биха пестили.


19-годишен българин е загинал на фронта в Украйна
Сушата предизвиква срутвания на земята и отромни дупки в Турция
Тръмп и глобалната „бролигархия“ — сливането на властта, парите и семейните интереси
Украйна издирва Филип Киркоров, а той заяви: Всички знаят къде да ме намерят
Асоциацията на банките със съвети за преминаването към евро
Европа отменя забраната за двигателите с вътрешно горене
Защо Chase на J.P. Morgan и дигиталните му съперници обожават Германия
„България Еър“ и Летище „Васил Левски“ – София посрещнаха 8-милионния пътник за 2025 година
Българският имотен пазар – добри, лоши и зли практики
Как ASML оформиха индустрията на AI чиповете
Китайците нямат спиране – ще участват в 24 часа на Льо Ман
Трябва ли да се сменят и сензорите за следене на налягането с гумите
Световната автомобилна индустрия изпадна в дълбока криза
5 мита за SUV, които е време да изчезнат
Renault слага край на най-малко известната си марка
Бъдещата кралица на Нидерландия впечатли със 146-годишна тиара и старинно колие
Ядрена тайна, заровена в хималайските ледници: Как ЦРУ загуби радиоактивно устройство в Индия
Реалната заплаха на криптовалутите за банките
Вижте коледната картичка на кралица Летисия и испанското кралско семейство