IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Електронната поща остава по-ефективна от социалните мрежи

Бизнесът продължава да разчита на класическите имейли за набиране на клиенти

13:23 | 25.01.14 г. 1
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка:</em> <em>Ройтерс</em></p>

Снимка: Ройтерс

Рекламните кампании с имейл съобщения са много по-ефективни от тези в социалните мрежи, сочи наскоро проведено проучване на анализаторската къща McKinsey & Co., цитирано от Еntrepreneur.com. Според информацията електронната поща е 40 пъти по-ефективна при набирането на клиенти, отколкото хилядите туийтове и постове, които предприемачите публикуват във Twitter и Facebook.

“Ако се чудите защо търговците са склонни да ви заливат с електронни писма, обяснението е много просто: методът работи“, казват в изявление от McKinsey.

От самата поява на социалните мрежи, когато много хора предвиждаха светлото им бъдеще, съществуваха защитници на класическия имейл, като основен начин за официална връзка с клиентите. Още през 2009 г. различни анализатори споделяха мнението, че електронната поща е първата и най-голяма социална мрежа в света. Сблъсъкът между двете услуги продължава и до днес.

Защо социалната мрежа все още не може да изпревари електронното писмо по-ефективност? Според McKinsey около 91% от американските потребители използват имейлите си дневно. Нещо повече, бързите поръчки на стоки чрез електронната поща са цели три пъти повече от продажбите, които се реализират с помощта на социалните мрежи, а средната стойност на всяка поръчка е с около 17% по-висока.

Разбира се, всичко това не означава, че търговците трябва да ни бомбардират с безкраен спам.

Трябва да се има предвид и постоянната промяна в поведението на клиентите. McKinsey съобщават, че между 2008 и 2012 г. се забелязва 20% спад в използването на електронна поща от американските потребители. По това време социалните мрежи предложиха много лесни начини за комуникация между хората, в които търговците също трябва да инвестират, смятат от McKinsey. Това, което те не трябва да правят, е да забравят електронната поща, чийто потенциал може да се използва изцяло, следвайки няколко прости принципа:

Последна актуализация: 18:21 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

1
rate up comment 4 rate down comment 0
deant
преди 10 години
Сериозно съобщение по ФБ? Да да друг път. Няма как да комуникирам сериозно с клиенти и партньори в този еротичен тийн сайт.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още