Рекламните кампании с имейл съобщения са много по-ефективни от тези в социалните мрежи, сочи наскоро проведено проучване на анализаторската къща McKinsey & Co., цитирано от Еntrepreneur.com. Според информацията електронната поща е 40 пъти по-ефективна при набирането на клиенти, отколкото хилядите туийтове и постове, които предприемачите публикуват във Twitter и Facebook.
“Ако се чудите защо търговците са склонни да ви заливат с електронни писма, обяснението е много просто: методът работи“, казват в изявление от McKinsey.
От самата поява на социалните мрежи, когато много хора предвиждаха светлото им бъдеще, съществуваха защитници на класическия имейл, като основен начин за официална връзка с клиентите. Още през 2009 г. различни анализатори споделяха мнението, че електронната поща е първата и най-голяма социална мрежа в света. Сблъсъкът между двете услуги продължава и до днес.
Защо социалната мрежа все още не може да изпревари електронното писмо по-ефективност? Според McKinsey около 91% от американските потребители използват имейлите си дневно. Нещо повече, бързите поръчки на стоки чрез електронната поща са цели три пъти повече от продажбите, които се реализират с помощта на социалните мрежи, а средната стойност на всяка поръчка е с около 17% по-висока.
Разбира се, всичко това не означава, че търговците трябва да ни бомбардират с безкраен спам.
Трябва да се има предвид и постоянната промяна в поведението на клиентите. McKinsey съобщават, че между 2008 и 2012 г. се забелязва 20% спад в използването на електронна поща от американските потребители. По това време социалните мрежи предложиха много лесни начини за комуникация между хората, в които търговците също трябва да инвестират, смятат от McKinsey. Това, което те не трябва да правят, е да забравят електронната поща, чийто потенциал може да се използва изцяло, следвайки няколко прости принципа:
Електронната поща остава по-ефективна от социалните мрежи
Бизнесът продължава да разчита на класическите имейли за набиране на клиенти
13:23 | 25.01.14 г. 1Снимка: Ройтерс
-
Оборотът на БФБ е нараснал с близо 16% през април
-
Денят на данъчната свобода тази година е 13 май
-
Dow е напът към 8-дневна печеливша серия*
-
Близо 100 хил. нови служители са започнали работа в Канада през април
-
Защо ЕС няма единна политика спрямо Китай?
-
Паркомясто в Амстердам се продава за почти половин милион евро
-
Земеделието в САЩ се сблъсква с един голям проблем: Има твърде много трактори
-
Казахстански олигарх продаде имение близо до Бъкингамския дворец за 35 млн. паунда
-
Украйна показва значително подобрените възможности на своите дронове
-
Унгария се амбицира да качи европейците на китайски електромобили за по 10 хил. евро
-
Първата в България и региона водородна зарядна станция беше открита официално
-
Заповедта за арест на Володимир Зеленски изчезна без обяснения
Специални проекти виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Оборотът на БФБ е нараснал с близо 16% през април
-
Денят на данъчната свобода тази година е 13 май
-
Dow е напът към 8-дневна печеливша серия*
-
Повишението на пенсиите от юли може да e с 10%, а не с 11%
-
Акциите на БФБ поевтиняха след предложение за капитализиране на 6,6 млн. лв.
-
Hang Seng достигна най-високото си ниво от 10 месеца
преди 10 години Сериозно съобщение по ФБ? Да да друг път. Няма как да комуникирам сериозно с клиенти и партньори в този еротичен тийн сайт. отговор Сигнализирай за неуместен коментар