1. Фокусиране в крайната цел, не в първоначалния клик
Търговците изпипват всяка част от изпратения до потенциални клиенти имейл – от полето „Subject” до графичното съдържание на самото съобщение и структурата на прикачените файлове. От McKinsey коментират, че това е добра практика, стига повече хора да разберат, че не е важно да привлекат вниманието на клиента за кратко, а да го задържат и насочат до момента, в който той извърши самата покупка.
Защо да инвестираш толкова много време в електронно писмо, което препраща потенциалния клиент към главната страница на фирмата ти, когато можеш да го насочиш директно към продукта, от който той евентуално би имал интерес? Експерти смятат, че този метод може да увеличи ефективността с до 25%. Не трябва да забравяме и мобилните устройства, тъй като според McKinsey 45 на сто от изпратените писма в момента се отварят чрез смартфони и таблети. Според статистиката броят на търговците, които не успяват да оптимизират имейлите си, за да спечелят нови клиенти, не е никак малък. Според Google около 61% от потребителите не са склонни да се върнат в сайт, който по някаква причина е бил недостъпен първия път. Още по-лошото е, че 41% от разочарованите потребители посещават сайта на конкурентна фирма.
2.Споделяне на наученото
Най-добрите маркетингови организации виждат във всеки имейл възможност да научат повече за потребителите си. Те си набелязват ясни цели за всяка кампания, записват данните от нея, които след това биват споделяни в цялата група или останалата част от организацията. Така, различни търговци от една група могат да се учат едни от други, като се опитват да претворят успехите и да не повтарят провалите на своите колеги. По този начин, без да се увеличава броят на кампаниите, както и недоверието у потребителите, компаниите реализират увеличение в приходите си от имейл реклама.
3. Направете го да изглежда лично
Да изпъкнеш става все по-трудно. И докато потреблението на електронна поща намалява, количеството на изпратените писма расте. Според анализаторите от Forrester през миналата година в САЩ са били изпратени рекордните 838 млрд. рекламни писма. Ето защо, търговците се опитват да създадат "лична" връзка с всеки един от адресатите си. Най-добрите имейли са персоналните.
Онлайн магазинът Gilt Groupe например, е разработил 3000 вариации на писмата, които всеки ден изпраща до потенциалните си клиенти. Всяко едно от тях е съобразено с интересите на получателя, като моделът е базиран на поведението на съответния човек в сайта, историята на продуктите, които той е разглеждал, както и миналите му покупки в сайта. Разбира се, инфраструктурата, която стои зад подобно софтуерно решение, е доста сложна и скъпа. Но инвестицията си заслужава. Според специалисти персонализираните писма могат да увеличат приходите с до 20%.
Електронната поща остава по-ефективна от социалните мрежи
Бизнесът продължава да разчита на класическите имейли за набиране на клиенти
13:23 | 25.01.14 г. 1
Снимка: Ройтерс
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
-
Капацитетът за възобновяема енергия в Китай расте трикратно за последните пет години
-
Финансовият директор на "Фантастико": Най-голямото предизвикателство ще е преходният период към еврото
-
ЕК глобява платформата X със 120 млн. евро заради нарушаване на правилата за прозрачност
-
Кристиано Роналдо инвестира в стартъпа Perplexity AI
-
Netflix купува Warner Bros. в мегасделка за 72 млрд. долара
-
Инвестиции за над 640 млн. лева правят трите телекома у нас годишно
-
За една година 91 души са станали милиардери чрез наследство
-
ЕК преразглежда митата върху вноса на изградени в Китай електромобили на Volkswagen
-
Германия е най-големият потребител на газ в ЕС, но не е най-зависима от вноса му
-
Акциите на "китайската Nvidia" поскъпнаха с над 400% след IPO-то ѝ за 1,1 млрд. долара
-
Цената на биткойна е с 30% надолу от рекордния си връх и това е напълно нормално
-
Nvidia има проблем с парите – прекалено много са
Специални проекти виж още
Най-четени новини
-
Европа е напът да се откаже от съпротивата си срещу проучвания за петрол и газ
-
През следващите години кафето от Бразилия може да има по-различен вкус
-
Кристоф Де Мил: Влизането на България в еврозоната ще укрепи стабилността на единния валутен съюз
-
В Турция вече смятат втечнения газ от САЩ за по-изгоден от тръбния газ от Русия и Иран
-
Нова опасност за Мерц: бизнесът предупреждава, че Германия е в състояние на свободно падане
-
Правителството ще преразгледа заплатите в публичния сектор, осигуровките и данък дивидент
-
Дълги години Швейцария привлича богаташите, сега иска да плащат данък върху наследството си*
-
ЕЦБ отказа гаранции за репарационен заем за Украйна и хвърля страната във финансова криза
-
Г. Шопов: Без строителни разрешения в София ще строим жилища в Елин Пелин и Костинброд
-
Прогноза: Цените на жилищата в България догодина ще растат с темпа на инфлацията
-
Европа е напът да се откаже от съпротивата си срещу проучвания за петрол и газ
-
Американски и руски изтребители влязоха в сблъсък за парите за отбрана на Близкия изток
-
До шест месеца България ще е в топ 5 на Европа по капацитет за съхранение на енергия
-
Западните санкции принуждават руснаците да се обърнат към местните вина
-
Украйна удари най-голямото руско пристанище в Черно море, Русия отговаря с ракети по Киев*
-
Родителите на деца до 12 години ще могат да работят дистанционно през лятната ваканция
-
Как сградата на Халите в София е пример за търговски обект и витрина на устойчиви практики
-
През следващите години кафето от Бразилия може да има по-различен вкус
Коментари
Финанси виж още
-
Поведението на златото може да сигнализира не балон, а промяна в парадигмата
-
Без увеличаване на данък дивидент и на осигурителните вноски - правителството внася проектобюджета в понеделник
-
Пазарите в Азиатско-Тихоокеанския регион изпратиха седмицата разнопосочно
-
С над 2 млрд. лв. повече са разходите за пенсии към октомври спрямо миналата година
1 -
Цената на биткойна е с 30% надолу от рекордния си връх и това е напълно нормално
3 -
Цената на петрола се стабилизира сред двудневния ръст*


Тъжна вест! Почина поетесата Ружа Велчева
Елхите във Варна вървят от 30 до 300 лева
Във Варна ще се проведе последното за годината събитие за събиране на стотинки
Почина един от най-популярните японски актьори
Радев отличи огнеборци и доброволци, участвали в овладяването на пожари през лятото
ЕС търси Меркосур, за да се конкурира със САЩ и Китай, но предлага малко
Турската лира остава стабилна, а икономисти очакват ново понижение на лихвите
Юанът става все по-използван при паричните преводи
Noventiq ускорява AI трансформацията в бизнеса с Microsoft Copilot и нова експертна специализация
Еврозоната бележи по-силен ръст от очакваното благодарение на вътрешното търсене
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Audi готви още една изненада
Политик предложи премахване на червения светофар и знаците на пътя
Малка кола на старо с автоматик – ето 4 сигурни предложения
Уран във водата на Харманли, жителите ще разчитат на водоноски
Мъж е в болница след побой от 73-годишен в Казанлък
преди 11 години Сериозно съобщение по ФБ? Да да друг път. Няма как да комуникирам сериозно с клиенти и партньори в този еротичен тийн сайт. отговор Сигнализирай за неуместен коментар