Министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Александър Цветков назначи за генерален директор на ДП „Ръководство въздушно движение” (РВД) Диян Динев, съобщиха от транспортното министерство, без да посочват причината за решението.
Основният управленски приоритет на Динев като генерален директор е да ускори изпълнението на стратегиите за развитие на РВД и работата по проекта Danube FAB, както и да подобри обслужващите функции на дружеството, посочват от ведомството.
Това е втора смяна на ръководството на РВД в рамките на около осем месеца, след като през октомври беше освободено тогавашното ръководство на ДП РВД и беше назначено ново. Тогава за генерален директор беше определен Георги Ангелов, а мотивите за смяната на ръководството също не бяха посочени.
Диян Динев е завършил Висшето военно-въздушно училище „Георги Бенковски” в гр. Долна Митрополия, специалност щурман – управление на въздушното движение в гражданска авиация и инженер по изчислителна техника. Динев работи в дружеството от 15 години. Започва кариерата си като асистент ръководител полети. През годините е заемал длъжностите ръководител полети, експерт „Обслужване въздушно движение (ОВД)”, ръководител сектор „Център за подготовка на кадри”. От 2006 година досега оглавява дирекция „Управление на въздушното движение”.
Диян Динев е участвал в проекта по въвеждането на Категория 3 на летище София и в проекта за преместване на обслужването на прелитащия трафик от центъра за обслужване на въздушното движение (ОВД) Варна в центъра за ОВД София.
Той участва и в управлението на проекта за изграждане на функционален блок въздушно пространство Danube FAB – проект по инициативата Единно европейско небе на Европейската комисия за хармонизиране и обединяване на аеронавигационното обслужване в рамките на въздушните пространства на България и Румъния.


Учениците в Германия скочиха срещу закона за военната служба
Варна отбеляза Никулден с молебен за здраве и рибен курбан (СНИМКИ)
ИАМА: Дипломатите да уточнят как танкерът Kairos е докаран в български води
300 бойци от 21 държави се включиха във финалния SENSHI лагер за годината
Костадинов зове за бойкот на Евровизия
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
SpaceX ще предложи акции на вътрешни лица при рекордна оценка
Империята на китайските пристанища, част 5
Как чуждестранните автомобилни гиганти могат да се закрепят на китайския пазар
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Мелони иска закон, който "да се справи с джендър идеологията"
Почина Франк Гери, най-известният архитект на своето време
Последният ужас на Мерилин: Братът на Кенеди я души с възглавница в деня на смъртта ѝ
HR експерт: Бонусите са ключов инструмент за мотивация на служителите
Фермерският протест: Отново спряха движението през ГКПП "Кулата" на ТИР-ове
преди 15 години Много години съм работил в ДП РВД и с увереност мога да кажа, че промените, които г-н Александър Цветков министър на транспорта направи в предприятието имат само козметичен характер. През последните няколко години предприятието е раздирано от вътрешни борби между различни клики, не са правени достатъчно инвестиции за жизнено необходима техника нужна за безопасното управление на въздушното движение. Едва за 2010 година е планирано изграждането на Система за контрол и управление на наземното движение (A-SMGCS), а в същото време необходимостта от такъв тип техника през последните години е изключително голяма и то не заради друго, а поради факта, че все още се използва старата Кула София. Изграждането на новата Кула-София за управление на въздушното движение в зоната за излитане и кацане е все още във фазата на Идеен Проект има красива рисунка и дизайнерска къща спечелила награда за своята рисунка. В същото време резервите на предприятието според счетоводния отчет към 31 декември 2009 г. възлизат на 167 639 000 лв. и то след еднократна вноска от 177 819 000 лв. направена към държавния бюджет. След направената вноска към държавния бюджет мениджмънта в предприятието с всички сили започна кампания за насъскване на служителите от предприятието срещу управляващите. Все пак аз а и мнозинството от служителите в ДП РВД добре разбираме, че от тези резерви до този момент по един или друг начин се възползваха единствено тесен кръг състоящ се от елита в предприятието и техните приближени, тези резерви така или иначе не можеха да бъдат осезаеми за останалите служители. Аз и много други мои колеги сме удивени как е възможно г-н Александър Цветков - личност с ерудиция и изключително високо образование да повтаря грешките на своя предшественик и да толерира един изключително слаб и порочен мениджмънт. Ако господин Емануил Радев и г-н Георги Ангелов са уволнени основателно, то не са ли били техните решения в 99.9% функция от решенията на техните непосредствени заместници, именно тези които сега г-н Цветков активно промотира. Мнозинството от колегите в ДП РВД виждат в последните размествания големи противоречия. Все още обаче вярваме, че няма фактор над г-н Александър Цветков, който да пречи за вземането на рационални решения, макар че в предприятието представители на мениджмънта парадират, че имат влияние излизащо извън границите на министерството на транспорта. отговор Сигнализирай за неуместен коментар