С пускането на втория лъч на столичното метро от 31 август цената на картата за пътуването в него също ще се увеличи, съобщи БНТ.
Персонализираната карта ще струва 35 лв., а тази без име - 42 лв. За сравнение досега нямаше специално таксуване за ползване на метрото и можеше да бъде купена стандартна карта за една линия за 23 лв.
Билетчето за еднократно пътуване остава 1 лев, като при прекачване от станция "Сердика 1" на "Сердика 2" на два лъча ще се пътува само с един билет. Преминаването ще става през тунели под земята, които се намират до ескалаторите на спирките.
Промените в наредбата за градския транспорт бяха приети през пролетта. Тогава Столичният общински съвет реши да няма отделни карти за двата лъча на метрото, а тя да бъде една и по-скъпа, защото ще дава възможност за придвижване по всички линии на подземната железница. Неперсонализираната карта струва по-скъпо, защото с нея ще може да пътуват различни хора.
Припомняме, че от 1 май влязоха в сила другите промени в тарифната политика за градския транспорт в София. Беше спряна картата за две линии. Спрян беше и комбинираният билет за наземен транспорт и метро в рамките на един час. Същевременно бе въведен така нареченият "семеен пакет" за 60 лева - карти за родител и детето му. Преференциите за студенти, пенсионери и различни социални групи се запазиха.


ИАМА: Дипломатите да уточнят как танкерът Kairos е докаран в български води
300 бойци от 21 държави се включиха във финалния SENSHI лагер за годината
Костадинов зове за бойкот на Евровизия
Турнир по акробатичен рокендрол се провежда днес във Варна
Проливните дъждове предизвикаха нови наводнения край Царево
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
SpaceX ще предложи акции на вътрешни лица при рекордна оценка
Империята на китайските пристанища, част 5
Как чуждестранните автомобилни гиганти могат да се закрепят на китайския пазар
Империята на китайските пристанища, част 4
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
HR експерт: Бонусите са ключов инструмент за мотивация на служителите
Фермерският протест: Отново спряха движението през ГКПП "Кулата" на ТИР-ове
Мицкоски работи за "Сръбски свят", а не за независима РСМ
В кадър: Никулден във Варна с военен ритуал, молебен и курбан
Здравко от "Ритон" е в болница, дуетът отлага участия и концерт
преди 13 години Увеличаваме потока, респективно приходите, но пък и ги избичваме ептен като качваме картата, дори не говорим, колко % е нац. съфинансиране.Персонализираната се чудя как още някой не е щукнал до КЗД да я събори. отговор Сигнализирай за неуместен коментар