IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Авиацията ни може да бъде поставена на карта, твърди Михо Михов

Това ще стане, ако проблемът с ремонта на МиГ-29 продължи над шест месеца

14:44 | 27.09.15 г. 4
Авиацията ни може да бъде поставена на карта, твърди Михо Михов

Ако проблемът с Полша продължи повече от половин година, изтребителната и ударната авиация са поставени на карта, заяви председателят на комисията по отбрана в парламента Михо Михов пред БНР.

Ние сме информирали министъра на отбраната, че полската страна няма лиценз за извършване на ремонтни дейности на българските самолети МиГ-29, каза Михов по повод писмото на руската корпорация МиГ, че Полша не може да ремонтира българските изтребители МиГ-29.

„Нещата не са обсъждани в Съвета по отбрана задълбочено с участието на всички членове. Като че ли един тесен кръг от хора взема решение в Министерството на отбраната“, посочи Михов.

Той изрази притеснение България да не направи голяма грешка при обвързването си с Полша.

Михов заяви, че по детайли от писмото ще говори след вторник, когато казусът бъде обсъден с колегите му.

Според него подобно писмо е получено в Министерството на отбраната по-рано и затова той ще разговаря с ресорния министър Николай Ненчев, преди да оповести официалното си становище.

„Притеснен съм от това писмо. Намерението ми е да предложа на председателя на Народното събрание Цецка Цачева провеждането на изнесено заседание на комисията по отбрана на летище "Граф Игнатиево", където е базиран този самолет. Там ще гостуват полски летци с техните МиГ-29. Трябва да подложим на парламентарен контрол министъра на отбраната и неговите сътрудници, за да имаме по-ясна позиция за в бъдеще към безопасността на летците и българските граждани“, каза Михов.

Той обясни, че професионалната армия трябва да бъде по-често извеждана на терен, за да възроди своята издръжливост и отговорност в екстремни ситуации.

Още новини четете в Dnes.bg

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 18:09 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

4
rate up comment 1 rate down comment 0
бай Промо
преди 8 години
Отн.: Ново, ново ... колко да е новоЕми, нещо по-така. Съдбата на BG авиация трябва да е Дрон спейс контрол стейшън с наноимпулсен лазер на хелий 3, с директно соларно захранване и с обхват от Персийския залив до Гибралтар ... като за начало.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
3
rate up comment 1 rate down comment 0
khao
преди 8 години
ново, ново ... колко да е ново. Основното ни въоръжение представено от *** Русия е произведено 55-та, даже ти не си бил роден тогава.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
2
rate up comment 10 rate down comment 1
Mavi Goz
преди 8 години
Хахаха... имахме много работи!Най големият майтап обаче е със сегашните ни военни съюзници! Навремето, първото нещо, което направили германците, когато българското правителство подписва договора за присъединяване към техния военен съюз е било да ни обзаведат авиацията с най-модерните в света тогава МЕ-9. После руснаците ни направиха авиационна сила и военен лидер на Балканите - каквото най-ново извадеха техните военни заводи, до година-две вече го имаше и нашата армия!Сегашните ни съюзници първото условие, за да ни приемат в НАТО беше първо да се разоръжим до гол *** и от тогава така си караме. Обаче като се замисли човек, и за това са виновни комунистите, щот ни създадоха некво самочувствие, че и ние сме нещо повече от клавешко лай.но!Ето как са изглеждали нещата в българската бойна авиация - не сме били винаги такива цървуляци:https://bg.m.wikipedia.org/wiki/Военновъздушни_сили_на_България
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
1
rate up comment 10 rate down comment 1
белот
преди 8 години
Докъде се докарахме...! А имахме ВВС ...едно време.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още